今日終於開學喇!
真係非常期待今年既班主任係邊個呀~~
原來係周慧芳...-[]-'' (唔係掛...) (喺我心目中佢係一個好惡既人)
教中文的... (中文堂一定悶死喇...) (我要ms chan教呀-3-)
中史係舊年代謝sir上幾堂中史堂既嗰條友教...-0-'' (我接受唔到囉~)
不過,
有一樣野值得開心的,
就係,
今年數學又係鐘sir教喔~~~~~=] (同鐘sir真係有緣既啫xd)
今年多左幾科,
就係EPA (乜冬冬??) (冇左家政t3t)
&將IS拆開既嗰3科... (點解要拆開咁麻煩-3-)
開學禮跟學號坐,
我旁邊既係個高妹-丘萃瑩 (174cm...高我成個頭囉...-3-)
所以一企起身既時候...
我覺得好自卑...-3- (高妹太高喇!)
我做左普通話科長=]
如果唔係ms要個個都有野做,
我先唔會做野...-3-
不過ms講嗰d唔使做野既職務嗰陣,
不知有幾多人舉手...-.-''
今日過得幾順利
多謝上帝&菩薩保佑-v-''
我想留級呀...ms chan居然係今年2B班班主任...-3- (講笑姐...-v-)
|