nancypig886
暱稱: NaNcY姐{x`詩。szE`}
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
`收音機
`ㄚ朗
`然
`慧
`洗腳
`嘉麗
siukay49 (siukay49)
`虹衣
`珊珊
`leung
`美霖
`丹
`Heidi
`早兒
`婷
`tsang yan
`霞
`軒
`魚
`淘淘
網站連結
my鋼琴卜卜`(but正係攞...
我整既琴譜-默默無語
我整既琴譜-because y...
我整既琴譜-you are m...
我整既琴譜-心牆
我整既琴譜-生命霓裳
我整既琴譜-失落沙洲
我整既琴譜-因為我太傻...
我整既琴譜-年度之歌
我整既琴譜-我愛他
我整既琴譜-直覺
最新文章
所謂「悠閒」的暑假
社會一貫的相處之道
遙夢
給賤男的信
自我封閉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (347)
SCHOOL LIFE (176)
比賽 (9)
未分類 (165)
每月文章
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 2022
今日人氣: 13
累積人氣: 6878
2010 年 9 月 1 日  星期三   晴天


開學日 愉快 分類: SCHOOL LIFE

今日終於開學喇!

真係非常期待今年既班主任係邊個呀~~

原來係周慧芳...-[]-''                                                  (唔係掛...)       (喺我心目中佢係一個好惡既人)

教中文的...                                                                (中文堂一定悶死喇...)                  (我要ms chan教呀-3-) 

中史係舊年代謝sir上幾堂中史堂既嗰條友教...-0-''                 (我接受唔到囉~)

不過,

有一樣野值得開心的,

就係,

今年數學又係鐘sir教喔~~~~~=]                        (同鐘sir真係有緣既啫xd)

今年多左幾科,

就係EPA                                    (乜冬冬??)         (冇左家政t3t)

&將IS拆開既嗰3科...                                 (點解要拆開咁麻煩-3-)                       

 

開學禮跟學號坐,

我旁邊既係個高妹-丘萃瑩                           (174cm...高我成個頭囉...-3-)

 所以一企起身既時候...

我覺得好自卑...-3-                                        (高妹太高喇!)

 

我做左普通話科長=]

如果唔係ms要個個都有野做,

我先唔會做野...-3-

不過ms講嗰d唔使做野既職務嗰陣,

不知有幾多人舉手...-.-''

 

今日過得幾順利

多謝上帝&菩薩保佑-v-''

我想留級呀...ms chan居然係今年2B班班主任...-3- (講笑姐...-v-)



2010 年 8 月 31 日  星期二   晴天


暑假最後一日... 不安 分類: 未分類

今天是暑假的最後一天...                    (真係想放多幾日...-3-)

明天就要開始新的學期,                      (要升f.3喇...)

我,

是個有開學前恐懼症的人,

要面對新的事物,

要面對新的學習,

要面對陌生的人...

一想到這些,

我就感到非常恐懼...

只因不想面對,

才會恐懼.

怕往後適應不了,

接受不了.                                             (我驚我接受唔到囉~)

應付不了...

 

求上帝,菩薩保佑,

但願明天能順順利利