茵茵~~
生日快樂!!=]
今日又係番學校練朗誦
d人淨係食左一件西餅,
好似我呢d咁醒既人梗係食兩件啦~xdxd (因為d西餅夠每人食兩件)
食淨嗰d黃玉珍唔知收左去邊, (可能請d老師食)
總之我就食多幾件啦~~XDXD
練完之後我地喺到玩康樂棋-v- (從來唔知道原來學校有康樂棋個喎~ -0-)
因為係第一次玩, (睇人地玩就多,自己玩就第一次)
渣得滯-0-''
我唯有絕招!
就係紮馬玩康樂棋!!!xd (不過都係冇用...-.-)
雖然如此,
但有勁人同一team梗係嬴啦~ (如果唔係我輸硬!)
跟住我地上左去禮堂打羽毛球,
&芝芝拍住上同鐘x峰&o記打雙打.
我可能打得太過落力喇,
隻右手宜家冇乜力...-3-''
不過玩得好開心=]
今日好玩過琴日=]
|