| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 10 日 星期六  |
| gdbye~ 2B |
分類: SCHOOL LIFE |
今日家長日-3-
喺見鐘sir之前,
超緊張>3<''
唔想入A班呀.... (但唔知點解喎)
鐘sir俾左張成績表我睇,
升3B-V-''
好野!!
不過早兒同梓因3C...
冇得同早兒一齊唱韓文歌添!>.<''
謝雅佢...
不詳...-.-''
xxx就開心啦~
有得同佢個xxx同一班XDXD
見完鐘sir就同老媽去行街
我要喺一個星期之內做晒d暑期功課佢!!!
|
2010 年 7 月 9 日 星期五  |
| 結業禮 |
分類: SCHOOL LIFE |
今日有人遲到-v-'' (不過唔係我)
梗係啦~
宜家都番慣9點,
突然又要番8點喎,
唔睇將時間表都唔知啦~~~
哇~~~
我個獨誦冠軍有$500書券呀!!!
仲有科普通話第一名-$80書券
真係賺左唔少$v$''
不過歐陽仲犀利---千靈蚊書券...-0-''
不過呢,
宜家d書券都有有效日期...-3-''
叫嗰間三聯書局食屎啦!\3/''
咁多書券,
點使得晒喎...-3-''
校長講緊野嗰陣話ms so要結婚哩~ (恭喜!!)
我心諗: ms so咁肥都有人要?XDXD
結業禮完左之後黃玉珍留我地班朗誦友喺到影相,
不過排左位之後佢走左去唔知邊到,
所以我地有d人都走左,
原來黃玉珍去左嗌校長一齊影相-[]-''
所以得我同d走唔切既人影相-v-''
影完相番課室,
見到ms chun揸住束花,
我心諗: ms chun要嫁人喇??XD
不過只係我地班人送俾ms chun既一番心意=] (仲有隻hello kitty公仔)
byebye, ms chun~~~
過左今日,
f.2生涯就完喇...v3v''
過左今日,
聽日就知道自己下年讀邊班喇...v3v''
過左今日,
就要同ms chun&2B say goodbye喇...v3v''
心入面有好多好多唔捨得...
我唯有,
將呢d回憶放喺心深處,
迎接未來
|
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 174 | »
|