今日家政考試喇=]
超開心呀^V^''
我地整腐皮卷+紫菜卷=]
早兒切野切得好xxx... (唔知點講...-.-'')
跟住我地包完d卷,
我就去左炸野,
早兒就去整伴碟.
可能太多肉關係...
條腐皮卷...炸到好大條...
條紫菜卷炸到差d爆...-v-''
炸完跟住攞去切件,
加埋用青瓜整既花+葉,
上碟嗰陣差d唔夠位擺-v-''
不過...
我地又係好似上次試整咁,
差d唔記得左加蟹子...xd
跟住老師(鍾sir,ms chun+ms leung)試食完之後,
ms kan叫我地班友去聽下老師試食既評語.
我聽緊老師講野嗰陣,
睇到我同早兒整嗰碟野,
d腐皮卷冇人食...-0-''
但紫菜卷就冇晒...-0-''
可能腐皮卷太大舊,
老師塞唔入口-v-''
又係既...
我攞番去食嗰陣,
試食左一舊腐皮卷...
放左一半入口之後,
再塞唔入另一半入口...-0-'' (但係茵茵塞得入口喎...-0-'')
證明我包d腐皮卷係唔掂既...
不過d味道都唔錯. (雖然冇吞落肚XD)
我同早兒碟野有3票呀~~
好開心=]=]
ms kan話我地組最花心思落去整...
梗係啦~XD
超happy呀...>V<''
最好笑既係ms kan問我有冇試整過,
我答有,
跟住佢就對住我笑...-0-''
我居然搏到ms kan一笑...-0-''
證明佢係好滿意啦~
哈哈=]
我就更加開心=]
開心到好似上左天堂呀...-v-''
番到課室d人搶住黎食...
食過既人都大讚good!! (多謝=])
不過有d人因為食唔到我同早兒d野食
好似好唔開心咁...-[]-''
唔使咁,
想食的話我隨時可以整俾你地食=]
開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心 |