nancypig886
暱稱: NaNcY姐{x`詩。szE`}
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
`芬芬
`美霖
`Koey
siukay49 (siukay49)
`早兒
`怡
`穎儀
快樂不消失的人 (laujeff)
`琪
`鴨囝
`小迪
`虹衣
`洗腳
`o記
`魚
`妖妖
`紙巾
`寶寶
`冼俊
`嘉麗
網站連結
my鋼琴卜卜`(but正係攞...
我整既琴譜-默默無語
我整既琴譜-because y...
我整既琴譜-you are m...
我整既琴譜-心牆
我整既琴譜-生命霓裳
我整既琴譜-失落沙洲
我整既琴譜-因為我太傻...
我整既琴譜-年度之歌
我整既琴譜-我愛他
我整既琴譜-直覺
最新文章
所謂「悠閒」的暑假
社會一貫的相處之道
遙夢
給賤男的信
自我封閉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (347)
SCHOOL LIFE (176)
比賽 (9)
未分類 (165)
每月文章
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 2022
今日人氣: 32
累積人氣: 6897
2010 年 6 月 17 日  星期四   晴天


2010-06-17 分類: 未分類

今日喺屋企執屋-v-''

原來...

我間房有好多垃雜野.0.

於是執左成個鐘...;)

 

跟住我個姨媽&姨丈&my肥仔表哥黎左HK          (本來我嗰兩個孖妹表妹&表姐都想跟黎,不過舅父唔俾&表姐要番學-v-'')

因為佢地今晚去元朗飲-v-''

ok~

下晝同阿媽陪左佢地去行街街.

行到我腳軟...

呼-3333-

好攰-333-''

 

姨媽抽左超多粽俾我食呀...030''

睇黎有排食咯~

 



2010 年 6 月 15 日  星期二   晴天


I'm Back=] 愉快 分類: SCHOOL LIFE

halo~

我番黎喇!

有冇掛住我呢??xdxd

 

今日終於考完試喇

最尾考既中文都ok=]                  (全靠miss chan既答題hit=])

考完試之後去左neway唱k

由上晝10點幾唱到下晝4點...

差d喉嚨痛-v-''

雖然我有點韓文歌,

不過唱唱下就唔知點唱...                      ('cause唔識唱韓文-v-'')

個首ring ding dong真係激死我-.-''

唱到中間先知道有伴唱...-0-''

我仲點左d搞笑歌哩~~

有麥兜-如何教我去小便                      (cha cha cha!爸爸帶我去食叉飯食鹵味...)

有菊姐-攻心計;無心害你;講不出聲     xd

當然有點gaga d歌啦~~~

 

唱k之後去左千色影貼紙相.

跟住就番黎咯~

 

哇!

連續放5日假呀!!!

so happy~

but...

星期五要番學校綵排,

星期日要去教堂...

shit!!!!!!!!

88=]