halo~
我番黎喇!
有冇掛住我呢??xdxd
今日終於考完試喇
最尾考既中文都ok=] (全靠miss chan既答題hit=])
考完試之後去左neway唱k
由上晝10點幾唱到下晝4點...
差d喉嚨痛-v-''
雖然我有點韓文歌,
不過唱唱下就唔知點唱... ('cause唔識唱韓文-v-'')
個首ring ding dong真係激死我-.-''
唱到中間先知道有伴唱...-0-''
我仲點左d搞笑歌哩~~
有麥兜-如何教我去小便 (cha cha cha!爸爸帶我去食叉飯食鹵味...)
有菊姐-攻心計;無心害你;講不出聲 xd
當然有點gaga d歌啦~~~
唱k之後去左千色影貼紙相.
跟住就番黎咯~
哇!
連續放5日假呀!!!
so happy~
but...
星期五要番學校綵排,
星期日要去教堂...
shit!!!!!!!!
88=]
|