| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 23 日 星期三  |
| 雨後的彩虹 |
分類: 未分類 |
今日choir練完之後同芝芝去買野,
發覺原來芝芝係餵食之人...-.-''
番左屋企之後出面無啦啦落大雨,
好彩我早一步番左屋企咋,
如果唔係實變落湯雞-v- (雖然有帶遮)
落完雨之後出面又無啦啦有條彩虹出現左!!!

初初條彩虹唔係好明顯,
冇幾耐就變得超令!!!>3<''
彩虹下既地方係濕地公園=]
真係好好好超超超令令令!!!
你係咪都係咁話?
|
2010 年 6 月 22 日 星期二  |
| 派卷 |
分類: SCHOOL LIFE |
今日終於派晒d卷喇...
成績一般... (對於我黎講)
唉...
唔想多講...
ms chun下年唔喺bbss教書哩~
都唔知開心好定唔開心好...
放左學之後我地成班2B喺到又影相...
影完之後,個個陸陸續續走人.
我同早兒班友繼續留喺課室到hae
番埋今日聽日又連續放5日...-0-''
想悶死人咩...
好彩聽日有得番黎學校, (choir)
唔係就日日對住部電腦做人啦~
|
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 174 | »
|