今日下晝番左學校,
有個畢業典禮綵排 (點解放假好地地要番學校喎-3-)
話就話係畢業典禮綵排姐...
其實同平時choir練習冇分別...
練完之後ms chan叫我同芝芝留低.
有野同我地講.
佢話:
''我想你地做solo'' (即係我同芝芝獨唱一段,然後全個choir一齊合唱...)
OH...o0o''
are you serious??!!
哈哈!
自從我小五choir做過一次solo就冇再做喇!
今次有得做solo...
好野!>3<''
ms chan話佢既idea就係要我同芝芝清唱...
唔係掛...-0-''
我清唱會走音個噃~
不過~
佢話我同芝芝獨唱嗰段會以長笛伴奏
呼~
咁都好d~
哈哈~
有機會做solo呀~
happy happy~~~ ^v^''
|