早兒生日快樂!!!=]
今日嗰份家政WS做唔切呀... (早兒都係... 梗係啦,佢同我一組...-3-)
木瓜又趕住交俾ms kan...
本來PE堂落雨可以成堂留喺圖書館到繼續做埋佢,
但係ms lee睇到出面停左雨,
叫我地落去上堂...
妖~~~~ \3/''
有冇搞錯...-3-''
結果都係交唔切...-.-''
ms kan叫我同早兒去留堂班然後做完交俾佢...
留咪留~
係自己攞黎既,
我甘願受罰.
eng堂去左嗰個f.2既radio drama
哇...
芝芝講得好有感情呀...o0o''
fiona嗰''呀''一聲好咩...-v-'' XD
toby嗰句好有powerful呀>3<''
the best performance-------收音機...
ooh~
不過最佳sound effect就唔係我地班囉...-3-'' (點解喎??-3-)
但係始終...
the best class------2B!!!
YEAH!
放學後拿琳琳去留堂班...
呢次係我f.2第一次留堂...-v-''
早兒今日生日仲要去留堂...-.-'''
留完堂就去同早兒同木瓜慶祝=]
我地on下on下...
又6點..
番到屋企又7點...
聽日放假-v-
|