由今日開始,
我要實行我既減肥計劃!!!!!!!!
就係每朝早去天秀嗰個俾人緩步跑既地方跑步!!!
本來想去河邊跑架...
不過老媽話條河好臭,
所以叫我去天秀度跑. (同廖藹冇緣喇...-3-)
今朝去左探路,
原來一圈就係200米,
老媽叫我跑10圈,
咪即係跑2000米?!!
OK...
不過我跑7個圈就已經攰死左喇...=___=''
唔緊要!
我慢慢黎!!>3<''
我要瘦!
我要著令衫!
我要變令女!
我唔要再俾人叫我肥婆!
琴日個party好玩嗎?
如果唔係我唔得閒,
我一定會去...-3-
|