今日個音樂劇有首歌好好笑
''hello kitty baby 吔香蕉 伯伯約左佢掟飛標
三隻雞 扮傻仔
看看有隻狗喺到眼昭昭 仲有隻豬乸戴黑超''
笑左xd
仲有嗰個鼓手只係高ms kan dd...-.-''
個band隊又唔係好令仔,
嗰個主音喺到自high...xd
前面d人跟住high,喺到嗌
但係後面d人面無表情...
我諗住嗌下搞high d個氣氛,
點知俾早兒串番: ''又唔係shinee or 少女時代 ,嗌咩呀?''
無話可說...-.-''
仲番多幾日個f.2生涯就此完畢...
|