今日9點番左學校
太早喇...
我仲未訓醒,
所以練練下聲都會不時合埋對眼...=3='' (但唔係訓著)
去完禮堂練之後放lunch --11:30-1:30 (有兩個鐘俾我地食飯...-0-)
跟住食完飯番學校.
因為有好多時間,
同埋畢業典禮有排都未開始,
我地choir d人喺音樂室到狂hae...
1) 有d人喺到睇高大既陳xx彈琴,
可能因為係男仔彈琴特別掛,
勁多人圍住佢喺到睇佢彈琴...-.-'' (唔包括我在內,因為太多人我睇唔到,但聽到琴聲)
2) 有人喺到訓覺
3) 有人喺到玩:
院長個頭唔知做乜,
俾人插左幾支筆落d頭髮到xd (笑左)
ms chan同人喺到研究嗰個非洲人飲左可樂會震既廣告
喺到學嗰個非洲人條利,
不過學極學唔到,
臨上台仲喺到學xdxd
今日choir練左成日,
但係表演就正係得個一兩分鐘...-3-
表演完之後ms chan請食雪條=]
今日喺咁唱唱唱&企企企,
搞到我攰到透唔到氣
|