nancypig886
暱稱: NaNcY姐{x`詩。szE`}
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
`慧
`然
`雪
`虹衣
`磊
`河童
`Henry
`紙巾
`妖妖
`浩
`金魚
`康
快樂不消失的人 (laujeff)
`鴨囝
`tsang yan
`小迪
`廖藹
`瞳
`WK
`霖霖
網站連結
my鋼琴卜卜`(but正係攞...
我整既琴譜-默默無語
我整既琴譜-because y...
我整既琴譜-you are m...
我整既琴譜-心牆
我整既琴譜-生命霓裳
我整既琴譜-失落沙洲
我整既琴譜-因為我太傻...
我整既琴譜-年度之歌
我整既琴譜-我愛他
我整既琴譜-直覺
最新文章
所謂「悠閒」的暑假
社會一貫的相處之道
遙夢
給賤男的信
自我封閉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (347)
SCHOOL LIFE (176)
比賽 (9)
未分類 (165)
每月文章
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 2022
今日人氣: 30
累積人氣: 6895
2010 年 7 月 3 日  星期六   晴天


畢業典禮 疲倦 分類: SCHOOL LIFE

今日9點番左學校

太早喇...

我仲未訓醒,

所以練練下聲都會不時合埋對眼...=3=''        (但唔係訓著)

去完禮堂練之後放lunch     --11:30-1:30         (有兩個鐘俾我地食飯...-0-)

跟住食完飯番學校.

 

因為有好多時間,

同埋畢業典禮有排都未開始,

我地choir d人喺音樂室到狂hae...

1) 有d人喺到睇高大既陳xx彈琴,

可能因為係男仔彈琴特別掛,

勁多人圍住佢喺到睇佢彈琴...-.-''          (唔包括我在內,因為太多人我睇唔到,但聽到琴聲)

2) 有人喺到訓覺

3) 有人喺到玩:

院長個頭唔知做乜,

俾人插左幾支筆落d頭髮到xd   (笑左)

ms chan同人喺到研究嗰個非洲人飲左可樂會震既廣告

喺到學嗰個非洲人條利,

不過學極學唔到,

臨上台仲喺到學xdxd

 

今日choir練左成日,

但係表演就正係得個一兩分鐘...-3-

 

表演完之後ms chan請食雪條=]

 

今日喺咁唱唱唱&企企企,

搞到我攰到透唔到氣

 

 



2010 年 7 月 2 日  星期五   晴天


頂~ 分類: SCHOOL LIFE

今日番左學校總綵排

choir練到我痴線,

企左超耐...+3+

仲有禮堂嗰個好恐怖既台階

一上去就好驚佢會lum

所以ms chan話: 唔好急,至緊要''慢''             --慢慢上去

 

冇得做solo喇~t3t''

邊條友話首歌加埋solo會好詭異架下?!

係邊條友講既??!!!

搞到ms chan同我&芝芝講唔使solo

哼!!! \[           ]/''

 

聽日就畢業典禮囉~~~          

唔想去呀!

本來通告寫11點先番學校,

ms chan講話10:30

跟住又話10點,

最後又話9點...?!

有冇搞錯呀?

玩野呀?

咁早!?

哼!!!

 

頂~