nancypig886
暱稱: NaNcY姐{x`詩。szE`}
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
`樺
`yan yan
`慧
`怡
`枝枝
`丹
`楓
`河童
`芯姐
`霖霖
`鈿鈿
`瑩
`洗腳
`BB仔
`芬芬
`琪
`軒
`紙巾
`穎儀
`忻
網站連結
my鋼琴卜卜`(but正係攞...
我整既琴譜-默默無語
我整既琴譜-because y...
我整既琴譜-you are m...
我整既琴譜-心牆
我整既琴譜-生命霓裳
我整既琴譜-失落沙洲
我整既琴譜-因為我太傻...
我整既琴譜-年度之歌
我整既琴譜-我愛他
我整既琴譜-直覺
最新文章
所謂「悠閒」的暑假
社會一貫的相處之道
遙夢
給賤男的信
自我封閉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (347)
SCHOOL LIFE (176)
比賽 (9)
未分類 (165)
每月文章
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 2022
今日人氣: 26
累積人氣: 6943
2010 年 6 月 30 日  星期三   晴天


2010-06-30 分類: 未分類

今日本來要番學校畢業典禮綵排

不過取消左 xDXD

所以可以喺屋企透下&整埋小詩份禮物~~              (sorry呀小詩-3-.份禮物我要遲d先俾到你...)

 

救命呀...

我每次唱親solo都唔知點解會無啦啦有啖,

阻住把聲出,

搞到唱嗰陣聲沙...

又唔夠氣喎,

搞到越唱越快...

所以我要加緊練習!!!

因為打機打到喪生病狂 , 所以搞到精神緊張;

因為打機搞到精神緊張 , 所以一輸左就唔服氣;

因為打機輸左唔服氣 , 所以就喊;

因為打機輸左 , 所以就賴落部電腦到;

因為打機輸左認為係電腦問題 , 所以就話想打爆部電腦;

因為打機輸左 , 所以就話唔想再打機令自己輸多一次;

因為唔想再打機 , 所以就寫左一份協議書 : 如果再打機就xxxx;

不過...

過左一排,

放兩個屁就當冇事發生...

呢個人究竟係邊個?

就係我細佬.

(從來冇見過我細佬會咁痴線)

 



2010 年 6 月 26 日  星期六   雨天


2010-06-26 鬱悶 分類: 未分類

今日由朝到晚都係喺到落雨...

琴日開始發燒...

又有d唔舒服=3=''

好彩係放假-v-''

可以喺屋企休息

 

岩岩經早兒介紹

玩左一個幾好玩既game

係睇下你心目中諗既個個人物,

透過一d問題係咪同個game估既一樣

http://en.akinator.com/

let's try it!!