今日本來要番學校畢業典禮綵排
不過取消左 xDXD
所以可以喺屋企透下&整埋小詩份禮物~~ (sorry呀小詩-3-.份禮物我要遲d先俾到你...)
救命呀...
我每次唱親solo都唔知點解會無啦啦有啖,
阻住把聲出,
搞到唱嗰陣聲沙...
又唔夠氣喎,
搞到越唱越快...
所以我要加緊練習!!!
因為打機打到喪生病狂 , 所以搞到精神緊張;
因為打機搞到精神緊張 , 所以一輸左就唔服氣;
因為打機輸左唔服氣 , 所以就喊;
因為打機輸左 , 所以就賴落部電腦到;
因為打機輸左認為係電腦問題 , 所以就話想打爆部電腦;
因為打機輸左 , 所以就話唔想再打機令自己輸多一次;
因為唔想再打機 , 所以就寫左一份協議書 : 如果再打機就xxxx;
不過...
過左一排,
放兩個屁就當冇事發生...
呢個人究竟係邊個?
就係我細佬.
(從來冇見過我細佬會咁痴線)
|