婷,
生日快樂!!!>3<'' 生日快樂!!!>3<''
生日快樂!!!>3<'' 生日快樂!!!>3<''
生日快樂!!!>3<'' 生日快樂!!!>3<''
生日快樂!!!>3<'' 生日快樂!!!>3<''
生日快樂!!!>3<'' 生日快樂!!!>3<''
生日快樂!!!>3<'' 生日快樂!!!>3<''
生日快樂!!!>3<'' 生日快樂!!!>3<''
(呢到總共有14句生日快樂=])
今日PE堂既考試衰左.../3\''
唉.....
同大家講兩件好好笑既事,
兩件事都係發生喺ENG堂
第一件事:
其實本身我見到呢件事之後根本冇諗過要寫喺blog
不過當時人叫我唔好寫,
好!
我就偏要寫XDXD
呢件事就係,
O記居然學李x翰玩heidi既熊仔筆袋... (xdxd)
真係估唔到佢會咁鬼低能...
同李x翰一樣,
正一低能佬 XDXDXDXD
第二件事就係,
我諗大家近排都會學王祖藍講: 我接受唔到囉~
我嗰班都係.
尤其係振雞,
係又講我接受唔到囉~,
唔係又講我接受唔到囉~
仲要講親都係瞇埋眼...
多麼的噁心,
以及多麼的搞野XDXD...
再說聲sa lang hae yo~
|