nancypig886
暱稱: NaNcY姐{x`詩。szE`}
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
`雪
`康
`軒
`淘淘
`然
`珊珊
`枝枝
`鈿鈿
`忻
`寶寶
`o記
`慧
`tsang yan
`楓
`妍
`尐詩
`霖霖
`WK
`Madman
`霞
網站連結
my鋼琴卜卜`(but正係攞...
我整既琴譜-默默無語
我整既琴譜-because y...
我整既琴譜-you are m...
我整既琴譜-心牆
我整既琴譜-生命霓裳
我整既琴譜-失落沙洲
我整既琴譜-因為我太傻...
我整既琴譜-年度之歌
我整既琴譜-我愛他
我整既琴譜-直覺
最新文章
所謂「悠閒」的暑假
社會一貫的相處之道
遙夢
給賤男的信
自我封閉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (347)
SCHOOL LIFE (176)
比賽 (9)
未分類 (165)
每月文章
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 2022
今日人氣: 5
累積人氣: 6870
2010 年 9 月 10 日  星期五   晴天


2010-09-10 分類: SCHOOL LIFE

6/9

PE堂度高磅重.

高左1cm...                            (淨係高左咁少咋?-3-)             

輕左0.5kg...                          (淨係輕左咁少咋?-3-)

 

音樂堂ms chan話今年要作廣告歌,

大家第一時間就會諗起...

尖尖尖XD

 

 

9/9

電腦堂李志誠講d gag超爛囉...-3-''

 

PHY堂劉sir畫d野真係令~~~

嗰隻又唔雞又唔雀既鷹...XDXDXDXD

嗰位俾佢醜化左既火柴人...XDXD

笑到我死...                                 

 

 

今日

早會d候選社長喺到做promote

不過最好笑既始終都係學生會嗰個千奇百趣xd

 

英文堂周鵬同學真係好好笑,

用兩隻手托住個頭,

ms angela auntie見到同佢講:''do you want to be a flower??''

跟住ms angela auntie又跟住佢咁做,加埋貶眨眼...

成班喺到狂笑XDXDXD

過左冇耐,

周鵬又用兩隻手托住個頭...-0-''

 

中文堂終於講左個論語短講,

我一路講,d人一路聽住抄筆記,

唔知點解忽然有種開心既感覺xd

 

數學堂派quiz,

岩晒(60/60),呵呵~~~                   (梗係啦,份卷咁容易-v-)

不過唔知點解楓哥得58/60,

分數上面就有個good字...

但係我冇...-0-''

 

CHEM堂永遠都咁開心=]

陳sir話,

'' 唔想記得就鄧麗君                             (忘記他~~~XDXD)

or唔想記都可以劉德華 ''                    (我伴你飛,家我為你起~~XDXD)

笑到我死死下XDXDXD

 

妖~

做咩ms angela auntie俾咁鬼多功課架!?\[ ]/''

想做死人咩...                             

唉...

一開學就咁多功課,

咁以後點算??

ot dot kae??~~

 



2010 年 9 月 3 日  星期五   雨天


原來... 分類: SCHOOL LIFE

原來我勤力d讀書,

真係冇乜時間玩電腦架...                      (即係話我之前唔勤力囉...)

因為宜家ms/sir一話要預習d乜乜,

我就真係會去預習,

同埋我宜家會做晒功課&預習先玩,           

唔似以前一番到屋企就掛住部電腦,乜都唔理.

所以呢兩日我少左時間玩電腦做其他野.

仲有呀,

呢兩日都好早起身,

搞到我上堂好眼訓-3-''                           (岩岩先訓左一兩粒鐘,然後起身食飯)

 

今日最不爽既就喺中文堂既時候.

嗰個論語做乜要做短講啫-3-''                    (個人短講係我既弱項)

仲要本來ms話係由1同40號講先,

又唔知邊個講話由中間d學號開始

搞到ms改由20,21號開始...

20號咪就係我囉.............

妖...t3t

第一個就係我喇......                                       (un duae yo!!!)

要開始準備喇...  

非常不爽.....                                                    (本來我係差唔多到最尾先講,)

非常不爽.....                                                    (點知宜家...)

 

大家要記住,

讀"physics"呢個詞語既時候,

唔好將個phy音拉長

要讀短音.                                      (設計拼音: phitsics)

這是劉sir上phy堂教的,

不過呢個詞語有幾難糾正個音啫,

劉sir好似讀得好辛苦咁...-0-''

 

終於要調位喇...

我將會同楓哥坐.

跟住附近全部都換晒唔識既人...

 

期待下星期上PE&音樂堂=]