6/9
PE堂度高磅重.
高左1cm... (淨係高左咁少咋?-3-)
輕左0.5kg... (淨係輕左咁少咋?-3-)
音樂堂ms chan話今年要作廣告歌,
大家第一時間就會諗起...
尖尖尖XD
9/9
電腦堂李志誠講d gag超爛囉...-3-''
PHY堂劉sir畫d野真係令~~~
嗰隻又唔雞又唔雀既鷹...XDXDXDXD
嗰位俾佢醜化左既火柴人...XDXD
笑到我死...
今日
早會d候選社長喺到做promote
不過最好笑既始終都係學生會嗰個千奇百趣xd
英文堂周鵬同學真係好好笑,
用兩隻手托住個頭,
ms angela auntie見到同佢講:''do you want to be a flower??''
跟住ms angela auntie又跟住佢咁做,加埋貶眨眼...
成班喺到狂笑XDXDXD
過左冇耐,
周鵬又用兩隻手托住個頭...-0-''
中文堂終於講左個論語短講,
我一路講,d人一路聽住抄筆記,
唔知點解忽然有種開心既感覺xd
數學堂派quiz,
岩晒(60/60),呵呵~~~ (梗係啦,份卷咁容易-v-)
不過唔知點解楓哥得58/60,
分數上面就有個good字...
但係我冇...-0-''
CHEM堂永遠都咁開心=]
陳sir話,
'' 唔想記得就鄧麗君 (忘記他~~~XDXD)
or唔想記都可以劉德華 '' (飛我伴你飛,家我為你起~~XDXD)
笑到我死死下XDXDXD
妖~
做咩ms angela auntie俾咁鬼多功課架!?\[ ]/''
想做死人咩...
唉...
一開學就咁多功課,
咁以後點算??
ot dot kae??~~
|