nancypig886
暱稱: NaNcY姐{x`詩。szE`}
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
`emily
`小詩
`慧
`收音機
`細佬
`廖藹
`忻
快樂不消失的人 (laujeff)
`Heidi
`BB仔
`妍
`鴨囝
`琪
`ㄚ朗
`小趙
`嘉麗
`金魚
`廖藹
`磊
`tracy
網站連結
my鋼琴卜卜`(but正係攞...
我整既琴譜-默默無語
我整既琴譜-because y...
我整既琴譜-you are m...
我整既琴譜-心牆
我整既琴譜-生命霓裳
我整既琴譜-失落沙洲
我整既琴譜-因為我太傻...
我整既琴譜-年度之歌
我整既琴譜-我愛他
我整既琴譜-直覺
最新文章
所謂「悠閒」的暑假
社會一貫的相處之道
遙夢
給賤男的信
自我封閉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (347)
SCHOOL LIFE (176)
比賽 (9)
未分類 (165)
每月文章
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 2022
今日人氣: 6
累積人氣: 6871
2010 年 10 月 26 日  星期二   清涼


唉... 鬱悶 分類: SCHOOL LIFE

呢兩日派左9份卷

分數麻麻.                      (對於我黎講.)

有d科以為可以攞到ok既分數,

點知岩岩相反...-3-

有d人攞既分數真係出乎意料之外...             (我鄙視嗰d人呀!!!!!\3/)

 

今日劉sir個gag我笑死左囉...                  (雖然爛到乜咁...)

劉sir覺得好熱,

就走去開風扇                     (但係今日幾涼下個喎~~)

跟住佢就講:

好熱呀!

有名你叫,我叫 '' 慶斌 '' 呀嘛,

我宜家好 '' 慶 '' 呀~

唉...

好爛...

等陣我要去fb玩恐龍王國佔領劉sir d地!!!XDXD

 

本來我真係接受唔到我今次UT d成績架...

搞到我成個人down晒...

甚至搞到我坐唔安,食唔落...                                         

不過鐘sir講左d人生道理-v-                    (但係又唔見佢講下佢同佢個仔~ -3-)

我放低左好多...                                    (多謝鐘sir!)

因為數學堂喺lunch time之後上,

鐘sir一話休息一陣,

d人訓晒...-v-

我就黎訓著-v-

 

聽日派埋最後份卷咯~                     (地理....)

要做好心理準備至得!

 



2010 年 10 月 22 日  星期五   晴天


=] 分類: 未分類

考完UT咯~

又係去hea既時間;p

同班fd去唱kk=]

5個人卻bk左一間可以容納n個人既k房...               (有3部mon+1間私家廁所呀~~~0.0'')  正!!!!!

由12點唱到4點.....

唱到悶喇....-.-''

唱泡菜歌冇人識欣賞..........              (唉~)

有人唱完k之後因某事唔開心...           (何必呢??)

開開心心咁行入去,

但黑住面出番黎...

 

攰...

 

考完UT,

岩岩放鬆,

又要準備面對份卷喇.....            

un duae~~~~~