呢兩日派左9份卷
分數麻麻. (對於我黎講.)
有d科以為可以攞到ok既分數,
點知岩岩相反...-3-
有d人攞既分數真係出乎意料之外... (我鄙視嗰d人呀!!!!!\3/)
今日劉sir個gag我笑死左囉... (雖然爛到乜咁...)
劉sir覺得好熱,
就走去開風扇 (但係今日幾涼下個喎~~)
跟住佢就講:
好熱呀!
有名你叫,我叫 '' 慶斌 '' 呀嘛,
我宜家好 '' 慶 '' 呀~
唉...
好爛...
等陣我要去fb玩恐龍王國佔領劉sir d地!!!XDXD
本來我真係接受唔到我今次UT d成績架...
搞到我成個人down晒...
甚至搞到我坐唔安,食唔落...
不過鐘sir講左d人生道理-v- (但係又唔見佢講下佢同佢個仔~ -3-)
我放低左好多... (多謝鐘sir!)
因為數學堂喺lunch time之後上,
鐘sir一話休息一陣,
d人訓晒...-v-
我就黎訓著-v-
聽日派埋最後份卷咯~ (地理....)
要做好心理準備至得!
|