今日天氣同琴日一樣,
好爆喇-v-
eng堂個little drama我係咪演得好好呢?~~ xd (我係Bruce Lee!!!)
數學堂個quiz我死左喇...-3-''
仲要係死得好慘嗰隻.
第1題我條式係岩架,
只不過係計錯數咁解... (抵死,係自己攞黎既t3t)
跟住之後嗰d呢就...
全軍覆沒 T^T''
宜家只有day3&4先係我最開心既日子.
呢排d天氣好爆喇~
最岩訓覺-v-
開心既art堂又黎喇!
我畫得爆令~~ XD
中文堂調位=] (正確d黎講係放學先黎調位-3- sai晒我d時間-3-)
yeah~
我只係坐番原位-v-
Koey坐隔離喔~ (bye bye楓哥~)
可以問&抄功課喇xd
唔知點解近排好鐘意講個'' 爆 ''字
等同'' 極 '' 既意思,
令爆喇~
好爆喇~
衰樣爆喇~
lor爆喇~
肥爆喇~ XDXD
因為嗰份art,
搞到我攞d書番屋企都溫唔到-3-