今日朝早好開心喔~
因為Geog第一次攞咁高分!!!!!!!!!!
Chem d分數我都好滿意^^
鐘sir冇番呀......
ms chan下晝都請左假,
冇得上我最開心既音樂堂...-3-
lunch time食飯俾錢嗰陣掉左個5蚊雞...
又唔知掉左去邊到...
執唔番...t3t
就咁蝕左5蚊,冇左5蚊... (5蚊雞呀~~~~~)
今日居然破財...
就由嗰刻開始,
開始發生唔如意既事情...
Eng堂派GE卷,
考得麻麻... (好明顯係Irene姐問題啦~)
接下來音樂堂ms chan冇番, (朝早仲見到佢架~)
換來譚定邦黎代課...
今日做咩??
上晝好下晝衰...
|