今日係第一屆DSE既f.6&最後一屆會考既f.7學生既畢業典禮=]
由10點直踩到5點-v- (中間有1個鐘食lunch~)
其實都唔係咁辛苦,只係choir&band兩邊走啫~~~
不過我覺得成日去練band又唔去choir,有d對唔住ms lam添-3-
多謝ms lam的$20:D (祝ms lam青春常駐,eason快高長大~)
喺畢業典禮進行時候,
每班畢業班既班主任分別讀出畢業生個名,
見到畢業生上台攞畢業證書,
心諗:
兩年後,
我都會係咁,
聽班主任讀名, (唔係魯芬讀我個名就好xd)
然後上台同嘉賓握手,領畢業證書....
呢種情形,
好快到.
畢業之後條路會係點呢???
呢種感覺,
感動但有d驚...
跟住就輪到d畢業生攞獎,
呢一刻,
我突然有一份衝勁---要努力讀書既衝勁,
然後點都要喺畢業典禮上攞獎!!!
畢業典禮完左之後,
同ms chan,connie,clara,
幾個既係畢業生又係band既同學(張力行,黃境桐...)
仲有新認識既shirby,沛恩,何樂添,邱文頌,star lady等等...
一齊去沛恩屋企食pizza&打邊爐
很開心但有點尷尬...(因為有好多人都唔係幾識...-v-)
大家一齊吹水,
ms chan又喺到講養貓史同以前d教學生活^^
真係好搞笑~^0^''
10:30pm就走左 (我要逃離執野的責任xd)
後來聽沛恩講有d人玩到12:30am先走o0o''

喺新元中驚見彩虹~~~:D
|