1st day
朝早5點起身去機場-_-
大概12-1pm去到台灣.
Met阿當& Pasu:D
臨去農場前去左個休息站買零嘴
下晝先去北關農場:
參觀螃蟹館,
有好多唔同品種既蟹@@
食完飯盪鞦韆,返老還童-v-
夜晚整天燈,夜天燈, (my wishes are:發大財,永遠青春,30歲前嫁人,世界和平,減肥成功,魯芬不再喜歡紫色xd,廷楷同lau lau減肥成功...)
同埋摏麻薯 (麻薯點花生碎好好食~v~)
夜晚喺kankan&JJ間房到一路食杯面一路睇3idiots
2nd day
朝早跟住寶貝行農場...熱死:@ (無意中發現寶貝有隻手指繼左o0o'')
之後離開農場,食個午餐
下晝去九份:
條街好長@@好有古代氣氛
長到行唔晒@@ (其實係唔夠時間行啫...)
班友掛住行精品店...(其實我想買野食多d-3-)
之後去左忠烈祠睇士兵交接儀式
食晚飯的時候,
有兩pair couples出現了:D
1.同步CP - toby&波丹
2.間條CP - daniel&早兒
夜晚行饒河街觀光夜市
好似行MK咁,
d衫都好MK
可能岩岩食完晚飯既關係,
就算見到Pasu介紹既赤肉胡椒餅,
都冇胃口食-3-
只係買左焗薯番酒店食 (好好味~~)
夜晚去左行7-11掃sweet corner(但我冇份食-3-)
3rd day
朝早參觀北投焚化廠,
嗰個導賞員講野好鍾宜詩feel~_~
lau lau係唔係都影相... (連牆上一d告示都影-0-)
喺焚化廠個煙囪上面可以360度睇晒成個台北景@@
好令~~
跟住參觀紅毛城
食左條洛神花雪條...係咁溶...;_;
食完好開胃:@
下晝去.淡水紅樹林生態教育館 (kankan:水筆仔,我:史迪仔,波丹:三眼仔,JJ:PK仔,謝雅...唔記得/唔知-v-)
有片睇...又到了大家訓教既時候~~
跟住去關渡自然公園
收wifi上網的時候...
夜晚去士林夜市自己食自己:D
食過蚵仔煎,朱古力千層山(即係冰),大腸包小腸,豪大大雞扒,飲左杯蘆薈蜂蜜,行MK衫舗...
跟住番酒店
d人又諗住行7-11-v-
好,我又去多次xd
點知原來今次係去行超市:0
買左每朝健康,yogurt&鐵蛋 (每朝健康好難飲,yogurt好難食~_~)
喺收銀處排隊吹水時,有個阿嬋發現我地係HK人-v-
4th day
喺101前影相:)
跟住去行誠品書店旗艦店
買書唔岩我:@
下晝去故宮博物院
淨係睇左豬肉同大白菜 (其實我仲想睇多d珍藏品,不過班友掛住去寄明信片...)
跟住去台北市鄉土教育中心(剝皮寮史街區) - 艋舺取景地方
然後行西門町 (大到冇朋友@@)
都唔知邊條街打邊條街...
仲差d盪失路...
行左33學堂,
遺憾係冇去行韓國化妝品店;(
夜晚去飲港式茶餐廳到食飯,
Toby講食經,笑死人XDXDXDXD (連lau lau都笑左''慶''晒xd)
5th day
朝早參觀中正紀念堂 - 蔣公,我尊重你!
跟住行華山1914 創意文化園區,
喺一間舗頭入面聽到d原住民音樂...好洗腦@@
下晝參觀三峽碳中和樂園:
垃圾、污水處理...這是geog field trip嗎?:0
d蝸牛屋好得意^^
跟住去桃園機場番HK... (好唔捨得呀~~T^T)
返左屋企已11-12pm
5日4夜既台灣環保及文化考察夜流之旅經已完結...
遺憾的是冇飲白苦瓜汁,食赤肉胡椒餅&買淡水魚酥-3-
我發覺台灣d地方好乾淨,
同埋冇乜垃圾桶
就算去到路邊都唔覺有空氣污染
同埋去台灣有d番大陸feel,只係殘體字轉左繁體字而已...
台灣是個好地方:)
美中不足是有地震&泥石流
anyway, I love Taiwan!!:D
|