nancypig886
暱稱: NaNcY姐{x`詩。szE`}
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
`琪琪
`catherine
`彤
`h0浚
`寶寶
`BB仔
`婉兒
`儀
`LAM
`金魚
`Madman
`鴨囝
`tracy
`美霖
`浩
`楓
`芬芬
`珊珊
`魚
`芯姐
網站連結
my鋼琴卜卜`(but正係攞...
我整既琴譜-默默無語
我整既琴譜-because y...
我整既琴譜-you are m...
我整既琴譜-心牆
我整既琴譜-生命霓裳
我整既琴譜-失落沙洲
我整既琴譜-因為我太傻...
我整既琴譜-年度之歌
我整既琴譜-我愛他
我整既琴譜-直覺
最新文章
所謂「悠閒」的暑假
社會一貫的相處之道
遙夢
給賤男的信
自我封閉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (347)
SCHOOL LIFE (176)
比賽 (9)
未分類 (165)
每月文章
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 2022
今日人氣: 9
累積人氣: 6952
2012 年 7 月 23 日  星期一   颱風


台灣之旅 開心 分類: 未分類

 

1st day

朝早5點起身去機場-_-

大概12-1pm去到台灣.

Met阿當& Pasu:D

臨去農場前去左個休息站買零嘴

下晝先去北關農場:

參觀螃蟹館,

有好多唔同品種既蟹@@

食完飯盪鞦韆,返老還童-v-

夜晚整天燈,夜天燈, (my wishes are:發大財,永遠青春,30歲前嫁人,世界和平,減肥成功,魯芬不再喜歡紫色xd,廷楷同lau lau減肥成功...)

同埋摏麻薯 (麻薯點花生碎好好食~v~)

夜晚喺kankan&JJ間房到一路食杯面一路睇3idiots

 

2nd day

朝早跟住寶貝行農場...熱死:@ (無意中發現寶貝有隻手指繼左o0o'')

之後離開農場,食個午餐

下晝去九份:

條街好長@@好有古代氣氛

長到行唔晒@@ (其實係唔夠時間行啫...)

班友掛住行精品店...(其實我想買野食多d-3-)

之後去左忠烈祠睇士兵交接儀式

食晚飯的時候,

有兩pair couples出現了:D

1.同步CP - toby&波丹

2.間條CP - daniel&早兒

夜晚行饒河街觀光夜市

好似行MK,

d衫都好MK

可能岩岩食完晚飯既關係,

就算見到Pasu介紹既赤肉胡椒餅,

都冇胃口食-3-

只係買左焗薯番酒店食 (好好味~~)

夜晚去左行7-11sweet corner(但我冇份食-3-)

 

3rd day

朝早參觀北投焚化廠,

嗰個導賞員講野好鍾宜詩feel~_~

lau lau係唔係都影相... (連牆上一d告示都影-0-)

喺焚化廠個煙囪上面可以360度睇晒成個台北景@@

好令~~

跟住參觀紅毛城

食左條洛神花雪條...係咁溶...;_;

食完好開胃:@

下晝去.淡水紅樹林生態教育館 (kankan:水筆仔,:史迪仔,波丹:三眼仔,JJ:PK,謝雅...唔記得/唔知-v-)

有片睇...又到了大家訓教既時候~~

跟住去關渡自然公園

wifi上網的時候...

夜晚去士林夜市自己食自己:D

食過蚵仔煎,朱古力千層山(即係冰),大腸包小腸,豪大大雞扒,飲左杯蘆薈蜂蜜,行MK衫舗...

跟住番酒店

d人又諗住行7-11-v-

,我又去多次xd

點知原來今次係去行超市:0

買左每朝健康,yogurt&鐵蛋 (每朝健康好難飲,yogurt好難食~_~)

喺收銀處排隊吹水時,有個阿嬋發現我地係HK-v-

 

4th day

喺101前影相:)

跟住去行誠品書店旗艦店

買書唔岩我:@

下晝去故宮博物院

淨係睇左豬肉同大白菜 (其實我仲想睇多d珍藏品,不過班友掛住去寄明信片...)

跟住去台北市鄉土教育中心(剝皮寮史街區) - 艋舺取景地方

然後行西門町 (大到冇朋友@@)

都唔知邊條街打邊條街...

仲差d盪失路...

行左33學堂,

遺憾係冇去行韓國化妝品店;(

夜晚去飲港式茶餐廳到食飯,

Toby講食經,笑死人XDXDXDXD (lau lau都笑左''''xd)

5th day

朝早參觀中正紀念堂 - 蔣公,我尊重你!

跟住行華山1914 創意文化園區,

喺一間舗頭入面聽到d原住民音樂...好洗腦@@

下晝參觀三峽碳中和樂園:

垃圾、污水處理...這是geog field trip?:0

d蝸牛屋好得意^^

跟住去桃園機場番HK... (好唔捨得呀~~T^T)

返左屋企已11-12pm

 

 

54夜既台灣環保及文化考察夜流之旅經已完結...

遺憾的是冇飲白苦瓜汁,食赤肉胡椒餅&買淡水魚酥-3-

我發覺台灣d地方好乾淨,

同埋冇乜垃圾桶

就算去到路邊都唔覺有空氣污染

同埋去台灣有d番大陸feel,只係殘體字轉左繁體字而已...

台灣是個好地方:)

美中不足是有地震&泥石流

anyway, I love Taiwan!!:D

 

 



2012 年 6 月 1 日  星期五   晴天


人際關係與個人履行之責任 鬱悶 分類: 未分類

我成日諗,

做prefect,

擇左一個識得既人個名,

佢應該會體諒我,明白我只係履行我既責任...

所以從來我都唔會為要擇朋友個名令佢唔開心既事而煩惱.

但到琴日至知,

原來唔係...

 

我承認我擇左一個朋友既名之後,

隔左一段時間先同佢講.

呢件事我唔係唔岩,對唔住,

但佢都唔應該話我冇同佢講

我有我證明,

佢有佢堅持,

搞到大家個關係好僵...

之後我選擇左逃避,

冇再跟進呢件事...

 

直至阿sir搵我,

叫我下次擇名要盡快通知佢

ok,我答應.

從此,

我開始反省,

我諗左好多野.

可能我既說話能力有障礙,講得唔清楚;

亦有可能佢唔記得左我通知過佢或根本冇留心聽我既說話...

 

我承認,

我近排捉得嚴左.

因為我要升做vice,

所以要表現得好d.

所以近排成日捉人打鐘後開locker-_-

我要向嗰d又要打鐘後開locker但又唔好彩俾我見到既朋友講聲,

對唔住.

唔好意思.

同埋如果一次過有咁多人打鐘後開locker,

我根本擇唔切,

只能見到邊個擇邊個.

不過其實我都係公事公辦,

請你地體諒.

 

見完阿sir,

番黎又俾人鬧我係19 prefect,

此時此刻,

我終於明白嗰種俾人奚落但不被人體諒既心情,

難道我執正黎做有錯咩??

難道你地打鐘後開locker,去廁所,抄功課,帶電話番學冇違反校規咩??

我宜家先領會到,

見到朋友做錯,

自己又唔知當睇唔到定糾正佢好.

呢一種既矛盾,

令我好疑惑,亦都好難做

我明白

要公平公正就要撇開一切私人感情.

跟住d人就會開始覺得不滿,認為你冇幫佢.然後想排斥你.少接近你...

諗到呢到,

我終於忍唔住,

喺上堂時對眼被淚水浸淫著...

 

要同人維持良好關係,

要同佢地保持溝通,

更重要既係,

要彼此瞭解

 

 

 

(其實有時我都覺得自己份人係有d怪怪地.

講野又有問題,

都唔知d人會點諗我,點講我呢?...:( )