nancypig886
暱稱: NaNcY姐{x`詩。szE`}
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
`河童
`Heidi
`雪
`BB仔
`leung
`tracy
`妍
`linG
`雯仔
`h0浚
`楓
`ㄚ朗
`妖妖
`房xx
`忻
`依莉
`瞳
`傑少
`Madman
`LAM
網站連結
my鋼琴卜卜`(but正係攞...
我整既琴譜-默默無語
我整既琴譜-because y...
我整既琴譜-you are m...
我整既琴譜-心牆
我整既琴譜-生命霓裳
我整既琴譜-失落沙洲
我整既琴譜-因為我太傻...
我整既琴譜-年度之歌
我整既琴譜-我愛他
我整既琴譜-直覺
最新文章
所謂「悠閒」的暑假
社會一貫的相處之道
遙夢
給賤男的信
自我封閉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (347)
SCHOOL LIFE (176)
比賽 (9)
未分類 (165)
每月文章
日誌統計
文章總數: 347
留言總數: 2022
今日人氣: 3
累積人氣: 6946
2011 年 8 月 15 日  星期一   晴天


美食博覽2 愉快 分類: 未分類

呵呵~

終於履行左承諾--去多次美食博覽XD        (俾kan kan話我痴線-_-)

今次去都係買番我之前買漏既野-kim chi & laver :D

同埋買左d邋雜野-v- e.g.粉絲(食得嗰d xd),石榴汁 etc.

又買左d即場食既,

夾夾埋埋,

使左我$300-0-''

從未試過出街用咁多錢買野食...-_-''

 

今日有個教訓:

買野要行多幾檔--要格格價先...

今日去買紫菜既時候,

首先見到一檔--$50/8包再多2小包,

本以為好抵,

點知去到一行成幾個檔都係賣韓國紫菜既,

$50/9包, $50/10包...

我輸左.../0\''

emily買左$50/10包既紫菜

嗰個人再俾多包佢o0o''         (I mean,一包=3小包)---$50/11包......

我徹徹底底咁輸左...........

(不過$50/11包嗰隻紫菜我覺得麻麻地,唔係點解會賣左咁平...)              ---自我安慰-v-

 

今日係美食博覽last day,

有一個抽獎環節:D

獎品有好多,  e.g.罐頭鮑魚O_O'', xxx飲品24支!!!?, 油0.0'' ,維他命丸 etc.

抽到我就好咯~

可惜,

抽唔到我-3-

不過都唔緊要,

就算抽唔到獎,

起碼唔使抽死我xd            (抽到24支飲品嗰條友辛苦佢了~ :P)

 

今日幾開心=]

 



2011 年 8 月 12 日  星期五   晴天


美食博覽 分類: 未分類

今日同老媽去左美食博覽

行左幾粒鐘,

攰死我了~-3-

不過今日既收穫麻麻,

買黎即食既多,        (其實都唔係...  同埋齋試食都試飽了:D))

買番屋企食既就少-v-

比舊年買少左好多野...

因為lady gaga,嗰d加價xd      (e.g.一箱北海道牛奶24支,舊年:$120;  今年:$180 -0-'')

今年多左好多賣蘭香子;p        (即B仔既黑珍珠)

賣既野一樣,

但到到價錢唔同-0-

同埋好多韓國攤位:P

到處都係賣韓國面,紫菜,泡菜XD

真的超想買,

不過老媽望望價錢...

有d超抵,

有d價錢唔係幾合心水...

不過唔知點解,

老媽又冇買嗰d超抵既韓國食品-3-   e.g.$55兩樽泡菜.$50七包紫菜

跟住番到屋企先後悔T^T''

嗰陣我超想買-v-

不過老媽嫌泡菜太辣;

我就覺得紫菜唔夠味...     (主要原因係嗰到有個女人著住韓服,化到塊面好白,眼影超深,好恐怖...)

番到屋企我地就喺諗:

(我)其實冇泡菜係唔辣既,$55兩樽泡菜買得過!

(老媽)$50七包紫菜都幾抵個喎~

跟住我地就越諗越後悔...

搞到我想去多次美食博覽添T3T

有冇人想同我去??-3-