今日去左迪士尼表演=]
不過可能太早啦, (10:10am started performing 10:30am ended))
又或者係太熱喇, ( performance positon : in front of the castle)
冇乜人睇...- -'' (淨係喺奏hightlight from Harry Potter先有多d人睇下...)
個經理叫余生... (sashimi??xD)
成個迪士尼樂園,
居然最涼爽,最正既地方係喺廁所.......... (無奈中....)
廁所入面開行冷氣-0-
又有香味....-v-
第一次去迪士尼玩,
感覺:
...
都係海洋公園好玩d,刺激d-v-
成個迪士尼最好玩既係個過山車, (space XXX , forgot the name...)
超正!!!!!>0<''
不過迪士尼d景令d囉-3-
由於時間有限, (5pm要走了... 總之就寫封家長信叫ms chan俾我自行解散啦~ -3-)
去唔晒d地方...
同埋經teamates介紹,
只去左佢地覺得好玩既地方...
今日真係一個好好既體驗=]
聽日去睇Harry Potter~~~~
|