不嬲都係31/12先係打xanga...今年再這裡打看來較有意思
1月1應該同緊希希cherrie kelly那班怪獸係度食緊糖水..
其實好掛住同佢地一齊玩ge日子..
同佢地踏單車打邊爐燒野食其實好開心的:p
其實希希也是挺好的..可惜善於捕魚~_~"
其實好想同佢地出街再hehehaha多次...不過看來以後都冇呢個機會~_~"
exam..其實第1次算考得幾好的-v-
同左朗一齊...
其實佢真係又膠又白痴-_-V
最愛就是= = /_\
其實....那時我真的很愛他的:p
雖然都唔知佢有邊忽好..
不過就係覺得佢對我好吧:p
可惜被狠飛吧...
還記得那天我還嘔了數遍呢:D
跟住又是一次exam..
其實我考差左的:$
chem也是創低分的:p
只怪那時太無可救藥的痴心夢想> <"
去了個katso camp..
仲記得那晚沒有睡..跟christy談了很多心事
仲記得挨左係敬仁膊頭上睡著了:$
仲記得那天有個傻仔真係踏住架單車唻搵我XDXD
仲記得我要獻祭..
仲記得我去到邊瞓到邊:D
仲記得我俾d衰蚊咬左60啖:@:@:@:@
終於第1次在vc上台拿獎了..
還是個全級第1名呢(10個人算係咁啦:$)
其實也是覺得自己挺棒的:D:D:D
之後呢....這一年的第3段感情..(今年的桃花真是開得挺燦爛的-_-)
就是浪費了很多暑假時間去玩吧...
到頭來才發現這個傻仔是知道的:D:D:D
去了個北海道..
人生第1次:p
遇上個型仔...點解識唔到佢wor :(
f.5了!~
得返自己一個坐,.,
其實有時幾孤單的~_~"
想搵人傾計又唔知搵邊個咁xp
學人玩學生會..
雖然最後輸了..
但是也挺開心的..
第1次在學校門口派傳單(其實以前的我係特登遲返避開d派傳單ge人,,想不到現在我竟是當中的一位~_~")
我的生日!
16歲的第1個擁抱獻了給amanda(請大家不要妒忌:d)
原來由13/9已經開始同amanda一齊返學-o-"
返到12月都係一齊返-v-
希望下學期下年都同佢一齊返:D:D
跟住個assessment week <---唔記得係咪咁串~_~"
就是考得很差吧..
病了溫唔到書:$
可唔可以下學期唔好再有:$
唔鍾意咁早溫書~_~"
校長教bio~_~"好過李文慧好多:$
不過如果可以ge話都係唔好佢教了..
很大壓力呢..
一陣考得差d都唔知點算~_~"
佢又會自責嫁喇~_~"
第1次隻腳要敷藥-.-
真係覺得自己挺失敗的-.-
第1次上台開咪..
其實我驚到腳震XD
好了..咁又完左一年了~_~"
其實挺無聊的~_~"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
好了..
又是時候打下今年ge目標~_~"
我希望考試成績會好過f.4~_~"
雖然冇咩可能-.-實科科跌-,-
今年竟然冇時間溫書!!!!!
明明同上年冇分別-.-
點解今年溫唔到-.-
中文看來會跌-.-
作文地位不保-,-
maths跌硬:D:D
我都唔知做過咩數XDXD
d probability全不懂:$:$
f.4個d已不記得了:$
ls大概應該會升的:$
chem會升的:$冇野低得過上次的了:p
bio byebye :D:D
ers-.-沒信心了-,- 合格都成問題了-,-
bafs byebye :D:D
我希望…piano exam會合格J
我希望…music festival可以拎冠軍:$
我希望…同曾生行多d街..f.4成日同佢行街放學的-,-
我希望…雪瑩可以成日痴住我 唔好成日瞓覺-,-
我希望…開心:D:D
仲有啊..同個傻仔要繼續sweet sweet sweet落去..
佢要對我超好XD
或者我唔係一個好女朋友..
但係你都要鍚住我俾我幸福啊XD
I love you :$:$ |