AnGel
naseko923
暱稱: 章魚
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2015-12-16
2015-04-04
2015-02-26
2014-12-24
2014-12-13
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 26
今日人氣: 0
累積人氣: 322
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 3 月 15 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2011 年 2 月 17 日  星期四   晴天


2011-02-17 分類: 未分類

其實有時很想很想大哭一場..
太多的原因..
反正就是覺得很久沒認真哭過吧..
近來愈來愈不快樂..
經常的心神恍惚..
為什麼...
突然間再一次有種多餘的感覺..
也許我永遠都是被遺棄的一個..
當我以為開心時,,怎料的突然提起..
心情就是一直下沉..
其實我連關於的所有事我都不想知..
請不要讓我知道..
有時真的覺得自己想太多..
但..我就是這樣吧..
我就是愛往壞方向想..
算了..看來我還是跟快樂無緣了..



2011 年 1 月 7 日  星期五   晴天


thz god again:D 分類: 未分類

再次感激主對我的愛

之前就是求衪讓我來個m,.,
我又遲來了...
過了一排真的來了=o="
這次呢我不見了介指,,
找得哭起來了...
今天真的讓我尋回=o="
是奇跡嗎-__-
請不要說我迷信...
但我真的相信主會幫助我預備我的一切的
嗱   我咁信任你    E&RS記住俾我全部識哂記住俾我超高分呀下
話哂記袮d神蹟呀袮d道理比喻咁都幾多下的
袮就俾我考好d報答你對我ge好啦
ha..講笑   我靠自己

這個星期考的試挺食屎的...
星期一中文作文凍到諗唔到作咩...頭10都應該冇了~_~"
            chem更加可以不說~~~~-,-
星期二listening聽唔入腦     bafs真的bye bye了:D
星期三maths一路做一路想喊的樣子: (    從未試過差成咁v_v
星期四eng listening    我人生第1次會做唔哂-,-   冇了冇了~_~"
今天LS爆了   雖然手仲未斷   但都算了~_~
bio   算了..有冇10分都成問題-,-

真是可憐的一周-,-
話說睇返百變小櫻magic 卡   感覺十分良好



2010 年 12 月 29 日  星期三   晴天


2010回顧=o= 分類: 未分類

不嬲都係31/12先係打xanga...今年再這裡打看來較有意思

1月1應該同緊希希cherrie kelly那班怪獸係度食緊糖水..
其實好掛住同佢地一齊玩ge日子..
同佢地踏單車打邊爐燒野食其實好開心的:p
其實希希也是挺好的..可惜善於捕魚~_~"
其實好想同佢地出街再hehehaha多次...不過看來以後都冇呢個機會~_~"
 
exam..其實第1次算考得幾好的-v-
 
同左朗一齊...
其實佢真係又膠又白痴-_-V
最愛就是= =   /_\ 
其實....那時我真的很愛他的:p
雖然都唔知佢有邊忽好..
不過就係覺得佢對我好吧:p
可惜被狠飛吧...
還記得那天我還嘔了數遍呢:D
 
跟住又是一次exam..
其實我考差左的:$
chem也是創低分的:p
只怪那時太無可救藥的痴心夢想> <"
 
去了個katso camp..
仲記得那晚沒有睡..跟christy談了很多心事
仲記得挨左係敬仁膊頭上睡著了:$
仲記得那天有個傻仔真係踏住架單車唻搵我XDXD
仲記得我要獻祭..
仲記得我去到邊瞓到邊:D
仲記得我俾d衰蚊咬左60啖:@:@:@:@
 
終於第1次在vc上台拿獎了..
還是個全級第1名呢(10個人算係咁啦:$)
其實也是覺得自己挺棒的:D:D:D
 
之後呢....這一年的第3段感情..(今年的桃花真是開得挺燦爛的-_-)
就是浪費了很多暑假時間去玩吧...
到頭來才發現這個傻仔是知道的:D:D:D
 
去了個北海道..
人生第1次:p
遇上個型仔...點解識唔到佢wor :(
 
f.5了!~
得返自己一個坐,.,
其實有時幾孤單的~_~"
想搵人傾計又唔知搵邊個咁xp
學人玩學生會..
雖然最後輸了..
但是也挺開心的..
第1次在學校門口派傳單(其實以前的我係特登遲返避開d派傳單ge人,,想不到現在我竟是當中的一位~_~")
 
我的生日!
16歲的第1個擁抱獻了給amanda(請大家不要妒忌:d)
原來由13/9已經開始同amanda一齊返學-o-"
返到12月都係一齊返-v-
希望下學期下年都同佢一齊返:D:D
 
跟住個assessment week <---唔記得係咪咁串~_~"
就是考得很差吧..
病了溫唔到書:$
可唔可以下學期唔好再有:$
唔鍾意咁早溫書~_~"
 
校長教bio~_~"好過李文慧好多:$
不過如果可以ge話都係唔好佢教了..
很大壓力呢..
一陣考得差d都唔知點算~_~"
佢又會自責嫁喇~_~"
 
第1次隻腳要敷藥-.-
真係覺得自己挺失敗的-.-
 
第1次上台開咪..
其實我驚到腳震XD
 
好了..咁又完左一年了~_~"
其實挺無聊的~_~"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
好了..
又是時候打下今年ge目標~_~"
我希望考試成績會好過f.4~_~"
雖然冇咩可能-.-實科科跌-,-
今年竟然冇時間溫書!!!!!
明明同上年冇分別-.-
點解今年溫唔到-.-
 
中文看來會跌-.-
作文地位不保-,-

maths跌硬:D:D
我都唔知做過咩數XDXD
d probability全不懂:$:$
f.4個d已不記得了:$
ls大概應該會升的:$
chem會升的:$冇野低得過上次的了:p
bio byebye :D:D
ers-.-沒信心了-,-   合格都成問題了-,-
bafs byebye :D:D
 
我希望…piano exam會合格J
我希望…music festival可以拎冠軍:$
我希望…同曾生行多d街..f.4成日同佢行街放學的-,-
我希望…雪瑩可以成日痴住我   唔好成日瞓覺-,-
我希望…開心:D:D
仲有啊..同個傻仔要繼續sweet sweet sweet落去..
佢要對我超好XD
或者我唔係一個好女朋友..
但係你都要鍚住我俾我幸福啊XD
I love you :$:$


2010 年 12 月 21 日  星期二   晴天


I♥god :D:D 分類: 未分類

其實一直很想感謝主
只是從來沒有說出口..
其實當我每次有什麼願望的時候,,
我都會求主幫我的..
雖然不是所有事情都能如我所願..
但至少我每一次誠心祈禱
都總會發生一些好事的...
或者..每一次我遇到什麼不幸的事困難或阻滯..
我祈禱過後..所有事情都突然變得簡單 什麼糟糕的事也消除了..
雖然次次祈禱我總是附帶一些目標..但我總是做不到..
但天主總是一次又一次地幫助我..

還有..就是呢..
賜我一個很愛很愛我的男朋友
有個這樣的男朋友..真是感覺很幸福啊^_^
雖然在感情上我都失敗了很多次-.-
但這個真的好像跟以前的那些不同呢...
就快到半年了..
感覺很不真實的樣子..好怕好怕~_~"

還有..就是呢..
感謝賜給我一個非常強勁的烏鴉口
真是無人逃得過我的臭口的啊
希望可以繼續有這種能力:d

還有呢..你今天好勁勁啊
我都知你係因為我先跑得咁快ge:d:d
仲有呀..小心身體啊..!!!!