農曆七月十四(新曆8月26日)係鬼節!!!!!!!!!!!!!!!即係今日!!!!!!!
大家驚唔驚??>﹏<...呢日我去左"麻麻"屋企食飯!!!!
大家估下我地幾點食飯.....答案係5點半.....係唔係好早呢?
因為有啲親戚要去東莞,所以早啲食飯。邊有人咁早食飯架?我第1次咁早食飯炸-口-
由於太早既關係,搞到冇胃口食飯,只係食左餸。
之後悶到嘔.....表哥佢地就玩電腦,媽咪佢地就玩子牌。得我一個好悶=.=
跟後佢地玩完子牌,就再去打麻雀,服左佢地=.=我就自己返屋企。驚驚>﹏<
沖完涼之後,就睇阿笨與阿占。阿笨好得意呀^^再睇森之愛情,講第三者=.=
今日就咁過左個鬼節啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|