❤Natalie☂。♧*♦+傻妹+♦*♧。
❤NaTaLiE既日記記☂
.■、﹢最難過時候就會想起你*° ●
O o + 我 渴 望 被 溺 愛 ﹏ 甚 至 被 寵 壞 ;+:.ˇ*×
natalie0427
暱稱: 。♧*♦+傻丫頭+♦*♧。
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-29
2007-09-18
2007-09-17
2007-09-15
2007-09-14
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2007 年 8 月 7 日  星期二   陰天


2007-08-07 開心 分類: 未分類

 今日我同淋一齊去觀塘行街。本來今朝諗住10點半先醒。但10點又比人嘈醒。琴日3點幾先訓>.<"

起身之後,同Mummy、姑媽飲茶.....我o拿o拿聲食完就去搭車去田景既輕鐵站.....再同淋去寶田搭巴士去觀塘。

我地去到觀塘....首先去搵yes!果度拎飛輪海啲野。但唔知係邊....所以去左間M記食雪糕

食完之後,我地問人個地址點去,我地又要經隧道,再過幾條街先到。果到好令...但上到去先話未有貨>.<"

之後我地搭的士去amp到行,我地去左無印啦.....我用左$61=.=....買左筆同啲野食。

去行精品店.....碟果啲店.....我見到有個龍貓音樂盒....$200.....超想買>.<但又諗諗下廢是浪費呢啲$。>.<"

apm係我第一次去.....因為我好少出九龍.....apm果到有2個勁長快速扶手電梯(由1樓去3樓,3樓去5樓)。

我地試下玩下.....點知原來好高...我依家先發覺原來我有小小畏高>.<

我地經過一間咖啡店...跟住我地入去買咖啡飲...我買iced mocha...仲要$29@

但原來好苦>.<.....平時係7買果啲都唔係好苦.....仲好好飲....但呢啲好苦>.<"

之後行書店(淋話係商務,但唔知係唔係),我地睇左好耐!!!跟住落去....準備走....點知見到關淑怡...佢係台上唱同事三分親果首歌...

我地睇到5點.....之後搭巴士返屋企。返到屋企冇野做....一路玩msn.....一路睇<黑糖瑪奇朵>。

好好睇呀!大家不妨試下睇啦!^^(支持丫頭呀!)

 

 

 

2007 年 8 月 5 日  星期日   陰天


2007-08-05 愉快 分類: 未分類

 今日去迪迪尼!琴晚好夜訓@.@差唔多3點先訓!

10點幾就比人嘈醒.....跟住去左食椰林閣.....之後諗住去迪迪尼......點知落大雨!

但daddy睇個天話好快就會停......所以就照去......

我地搭的士去......個的士司機係舅父既行家.....所以會平啲。

因為當時好眼訓......所以係的士到訓左一陣。zzzzzzzzz

去到迪迪尼......我地買入場券......嘩!我地一家四口都買左二千幾蚊!(因為今日係星期日,所以比平時貴)

我地一入場就去到美國市填大街.....果條街好令.....好有feel^^

我首先玩太空飛碟......好好玩呀!^^

跟住有米奇水花巡遊表演.....我地去睇....啲車冇啦啦噴水....搞到成身濕晒......

去到海盜世界果邊....見到著住海盜衫既米奇老鼠....我地同佢影相!佢超得意呀>.<

之後就去玩森林河流之旅......呢個超好玩!突然啲河馬張大口....個口勁大>口<

跟住去左泰山樹屋到睇下.....嘩!去到最上超涼呀.....本來好熱....但果到超涼....一個字----爽。

之後去左睇米奇幻想曲......帶上立體眼鏡.....真係好立體.....勁!

之後去左間買迪迪尼既紀念品店.....我同細佬都係買左T-shirt.....

細佬個件T-shirt同大東個件一模一樣......而我個件同亞綸、大東一樣....不過唔同色。

←我細佬果件T-shirt係同大東一樣

之後去左玩灰姑娘旋轉木馬.....轉呀轉....轉呀轉....好玩>.<

Next Station is瘋帽子旋轉杯....我地係咁轉中間果個輪盤。好快快快!

跟住我地諗住玩飛越太空山.....我細佬唔夠膽玩.....我地排左好耐......點知突然壞機.....搞到冇得玩=.=

迪迪尼果到啲野飲超貴......汽水$20@.....礦泉水$16@......水都$16>.<.....我冇野好講=.=

我地買左3枝汽水......都要$60........我地坐低飲野......6點半之後覺得實在太攰@.@

所以我地就叫舅父車我地返去......佢叫我地係好萊塢酒店門口等佢.....

但我地想走既時候....發現有動畫藝術教室.....所以我畫埋先走....(畫得好樣衰=.=)

跟住我地係咁搵下點搭巴士去好萊塢酒店(果啲巴士係免費,好快就會到好萊塢酒店)間酒店好令^^好想住返一晚@.@

之後去左食野......但因為實在太攰攰攰攰攰攰攰攰攰攰攰攰攰啦!所以好快就返屋企。

不過我覺得今日真係幾好玩呀!唔錯!唔錯!但唔知點解啲人成日話迪迪尼唔好玩......我就覺得ok啦!^^