今日可以話係破產日!!!因為我今日用左好多錢$$$$$$$$$$$$$
1點半,我同5+2行街。嘩!熱到咩咁~~help@.@
今日買左一隻Levi's既錶,成$480,但佢折左,只係$430,一個字---抵!!!!!
我陪5+2買袋。之後我地行先又行,我地去左碟"普"。
咦!大家估下我見到啲咩???我見到終極一家 電視原聲帶。
我梗係又買啦,99蚊炸.....飛輪海fans仲唔快啲買.....仲有野送架....
有終極一家超能力劇照書卡同一張飛輪海postcard。
之後我地去到萬寧,我又買左枝洗臉既野,98蚊$$$$$$$$$$$$$$$。
我地行到好攰攰攰攰攰攰攰攰.........
唔再行lo,之後我地去左M記坐。
今日就咁洗左6百幾蚊=.=簡直要o咀呀=口=
返到屋企,我睇終極一家 電視原聲帶。
超好睇呀,有"就愛飛輪海 自由演唱會"既片段。
好好好好好好好好好好睇。
夜晚我就要狂做英文暑期作業,之前只係做左一頁。
但我只係用左半個鍾就做好左lo,,哈哈....係亂做架~~~
|