❤Natalie☂。♧*♦+傻妹+♦*♧。
❤NaTaLiE既日記記☂
.■、﹢最難過時候就會想起你*° ●
O o + 我 渴 望 被 溺 愛 ﹏ 甚 至 被 寵 壞 ;+:.ˇ*×
natalie0427
暱稱: 。♧*♦+傻丫頭+♦*♧。
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2007-11-29
2007-09-18
2007-09-17
2007-09-15
2007-09-14
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2007 年 8 月 31 日  星期五   晴天


2007-08-31 感動 分類: 未分類

 今日,就要學琴..........我由朝早就開始練琴,琴晚已經練左好多,練都攰晒。

5:55就同細佬,淋一齊睇戲,睇"快樂尋回犬",睇到我同淋都喊,

不過套戲真係好感人@.@,喊到眼都腫埋。睇到隻狗比人打既時間,喊到收唔到聲~~

我睇yahoo既電影果度,啲影評,個個都話好睇,好感人~~所以我會介紹比你地睇.......

今日都好無聊,唔知做咩!就黎返學啦,仲有3日。

死.....我啲英文未做過,只係做左一頁~~~~=口=

2007 年 8 月 28 日  星期二   陰天


2007-08-28 不安 分類: 未分類

 今日10點就比人嘈醒要去荃灣飲茶......

之後去左美容院做"飛so"同整黑頭個啲......好痛呀~~~~~~>﹏<

跟住去表哥屋企玩,冇野玩>.<悶.........再去食M記!?"

7點半去"麻麻"屋企食飯..........又係一個字---悶。

之後等媽咪佢地玩完子牌先走得,我就睇電視囉.....睇"味分高下",好好笑^口^

搭車返屋企既時候,去食糖水.....點知間野好多人,就去7仔買叮吃食

走既時候..................等停雨先走得>.<

點解我既人生會係咁????

日日都係咁過......返學既時候......就諗住去邊去邊玩.....但放暑假,就日日都係無聊咁過=.=

我希望我既人生會精彩!!!!!!