今日,就要學琴..........我由朝早就開始練琴,琴晚已經練左好多,練都攰晒。
5:55就同細佬,淋一齊睇戲,睇"快樂尋回犬",睇到我同淋都喊,
不過套戲真係好感人@.@,喊到眼都腫埋。睇到隻狗比人打既時間,喊到收唔到聲~~
我睇yahoo既電影果度,啲影評,個個都話好睇,好感人~~所以我會介紹比你地睇.......
今日都好無聊,唔知做咩!就黎返學啦,仲有3日。
死.....我啲英文未做過,只係做左一頁~~~~=口=
今日10點就比人嘈醒要去荃灣飲茶......
之後去左美容院做"飛so"同整黑頭個啲......好痛呀~~~~~~>﹏<
跟住去表哥屋企玩,冇野玩>.<悶.........再去食M記!?"
7點半去"麻麻"屋企食飯..........又係一個字---悶。
之後等媽咪佢地玩完子牌先走得,我就睇電視囉.....睇"味分高下",好好笑^口^
搭車返屋企既時候,去食糖水.....點知間野好多人,就去7仔買叮吃食
走既時候..................等停雨先走得>.<
點解我既人生會係咁????
日日都係咁過......返學既時候......就諗住去邊去邊玩.....但放暑假,就日日都係無聊咁過=.=
我希望我既人生會精彩!!!!!!