| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 6 日 星期五
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
發表時間:2009-03-06 09:17 PM
|
2009 年 3 月 1 日 星期日
|
*☻Our's 404days |
琴晚成11點幾先訓`睇王子wow^v^
今朝8點幾起身溫his`
今日11點幾整完野去左搵老公
雖然時間很短暫但我卻很快樂xd
地鐵有人誤闖路軌`搞到班車delay左/_\
1點幾到左MK`出面超大風@@吹到頭髮都亂晒omg
係旺角唔識路 差d又去左太子T^T差D去左紅燈區@@
後尾去左新之城`不過好多都未開鋪-o-
本身睇中左件螢光tee`但個個人勁唔鋸所以冇買到
之後係旺中買左條格仔連身裙+蝴蝶結既恤衫^_^同牙糖一人一條裙
今日食左好多正野`勁辣魚蛋,珍珠奶茶,冷麵,由魚蘇,雞蛋仔*v*樣樣都好正
好想住係mk因為有好多正野食`呵呵
之後去左影貼紙相`部機好正 有得染髮:]
有部機好襯我地條裙^^不過冇影到
係瓊華睇岩左件tee不過好貴`唔捨得買
去埋朗豪芳就回家了-口-買左柑桔糖`正
好想睇"愛到底"牙 有王子做Ya-v-
|
|
|
2009 年 2 月 28 日 星期六
|
*☻Our's 403days |
很早便起身了-口-
努力地做地理功課`
11點幾煮麵食 食食下已經食唔落@@開始感覺身體不適
中午很頭痛`眼更不清楚東西/_\
食了藥休息了一陣`3點幾去剪頭髮
等左好耐先到我牙-3-有個好似我識得既人wow
剪得都算可以la~*v*終於可以做番以前既爽爽喇`呵
之前睇ok個張野講話剪頭髮會改善運程 愛情會更好:]
聽日同牙糖去mk牙`超期待的^_^
|
|
|
2009 年 2 月 22 日 星期日
|
*☻Our's 397days |
琴晚成12點幾先訓係到睇王子
今日8點幾起身..梳洗完就出得門口喇
10點幾約左棋棋番學*v*番去校園大使
番到去好彩只係遲左小小姐:]冇俾人話到-v-Ya
跟住坐左係到派哩寶..初初得好小人
後尾見到小明同埋好多好多人^_^派到唔停
不過見唔到佢 係地下個到狂俾蚊咬/_\ 咬到腫左一大舊
12:00就上去見老師喇`
上到去同d人傾左陣等到12:30先到我地見t^t
係出面見到有人哭@@幾驚我又係咁
又係關sir見><好彩佢都冇講我d咩
只係叫我追番d成績`勤力d
好彩佢都有讚我姐^v^今次雖然係考得最差個次..但家長日卻係俾人話得最小個次@@咩道理
見完之後去左食m記
番到去屋企睇富貴再逼人`超好笑
岩岩打完個句野..就俾人話到飛起><真係踩到我有咁衰得咁衰
我唔覺得自己真係咁冇用`
睇住黎牙`我一定會俾自己過好生活
你地到時唔好後悔你地今日點對我
我會記得你地講過既野!!
|
|
|
2009 年 2 月 20 日 星期五
|
*☻Our's 395days |
琴日係我不好 又亂怪你喇@@
我應成你我會改..*
就算唔可以做到完美 我都要做你滿分既女朋友 雖然好難 但我會盡量
我唔會再咁小氣同埋會改善對人既態度
我會俾你見証我成長xd:]
今朝俾左張card俾
我地有說有笑咁番學 我好開心^^
今日派左成績表好彩d成績用平時分拉番 得番兩科唔合格*3*
全班排13/42-口-要追番d成績喇 我既目標係頭10名,全科合格同某d科目高分 我要ADD OIL先得^_^
放學等埋佢走*v*唔知點解我一見到佢我就會好開心同埋冇晒煩惱
願時光保持不變 讓我愛你依然
第一次和男生牽手; 第一次戀愛; 第一次接吻, 所有的回憶都是最深刻的, 他在自己的回憶中是獨一無二
初戀時候的自己是最充滿憧憬的; 是最容易滿足的; 是最好奇的; 是最敏感的; 是最青澀的, 不過, 卻也是最全心全意的
總幻想著未來會和對方永遠在一起., 努力地討好他, 全心全意的愛著他
因會愛..才會介意。有誰不希望自己是獨一無二的? 有誰不希望自己在別人的回憶中是獨一無二的?
只要此時此刻自己在他心目中是唯一的, 那便行了; 我便滿足了
|
|
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 86 | »
|