natalie815
暱稱: `爽爽=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情好複雜
*☻Our's 873days
*☻Our's 871days
*☻Our's 868days
*☻Our's 866days
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

2009 年 3 月 6 日  星期五

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  
發表時間:2009-03-06 09:17 PM


2009 年 3 月 1 日  星期日

*☻Our's 404days

琴晚成11點幾先訓`睇王子wow^v^

今朝8點幾起身溫his`

今日11點幾整完野去左搵老公

雖然時間很短暫但我卻很快樂xd

地鐵有人誤闖路軌`搞到班車delay左/_\

1點幾到左MK`出面超大風@@吹到頭髮都亂晒omg

係旺角唔識路 差d又去左太子T^T差D去左紅燈區@@

後尾去左新之城`不過好多都未開鋪-o-

本身睇中左件螢光tee`但個個人勁唔鋸所以冇買到

之後係旺中買左條格仔連身裙+蝴蝶結既恤衫^_^同牙糖一人一條裙

今日食左好多正野`勁辣魚蛋,珍珠奶茶,冷麵,由魚蘇,雞蛋仔*v*樣樣都好正

好想住係mk因為有好多正野食`呵呵

之後去左影貼紙相`部機好正 有得染髮:]

有部機好襯我地條裙^^不過冇影到

係瓊華睇岩左件tee不過好貴`唔捨得買

去埋朗豪芳就回家了-口-買左柑桔糖`正

好想睇"愛到底"牙 有王子做Ya-v-

 

 

發表時間:2009-03-01 08:22 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 28 日  星期六

*☻Our's 403days

很早便起身了-口-

努力地做地理功課`

11點幾煮麵食 食食下已經食唔落@@開始感覺身體不適

中午很頭痛`眼更不清楚東西/_\

食了藥休息了一陣`3點幾去剪頭髮

等左好耐先到我牙-3-有個好似我識得既人wow

剪得都算可以la~*v*終於可以做番以前既爽爽喇`呵

之前睇ok個張野講話剪頭髮會改善運程 愛情會更好:]

聽日同牙糖去mk牙`超期待的^_^

 

 

 

 

發表時間:2009-02-28 08:08 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 22 日  星期日

*☻Our's 397days

琴晚成12點幾先訓係到睇王子

今日8點幾起身..梳洗完就出得門口喇

10點幾約左棋棋番學*v*番去校園大使

番到去好彩只係遲左小小姐:]冇俾人話到-v-Ya

跟住坐左係到派哩寶..初初得好小人

後尾見到小明同埋好多好多人^_^派到唔停

不過見唔到佢係地下個到狂俾蚊咬/_\ 咬到腫左一大舊

12:00就上去見老師喇`

上到去同d人傾左陣等到12:30先到我地見t^t

係出面見到有人哭@@幾驚我又係咁

又係關sir見><好彩佢都冇講我d咩

只係叫我追番d成績`勤力d

好彩佢都有讚我姐^v^今次雖然係考得最差個次..但家長日卻係俾人話得最小個次@@咩道理

見完之後去左食m記

番到去屋企睇富貴再逼人`超好笑

岩岩打完個句野..就俾人話到飛起><真係踩到我有咁衰得咁衰

我唔覺得自己真係咁冇用`

睇住黎牙`我一定會俾自己過好生活

你地到時唔好後悔你地今日點對我

我會記得你地講過既野!!

 

 

 

 

發表時間:2009-02-22 03:40 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 20 日  星期五

*☻Our's 395days

琴日係我不好 又亂怪你喇@@

我應成你我會改..*

就算唔可以做到完美 我都要做你滿分既女朋友雖然好難 但我會盡量

我唔會再咁小氣同埋會改善對人既態度

我會俾你見証我成長xd:]

今朝俾左張card俾

我地有說有笑咁番學 我好開心^^

今日派左成績表好彩d成績用平時分拉番 得番兩科唔合格*3*

全班排13/42-口-要追番d成績喇 我既目標係頭10名,全科合格同某d科目高分 我要ADD OIL先得^_^

放學等埋佢走*v*唔知點解我一見到佢我就會好開心同埋冇晒煩惱

願時光保持不變 讓我愛你依然

第一次和男生牽手; 第一次戀愛; 第一次接吻, 所有的回憶都是最深刻的, 他在自己的回憶中是獨一無二

初戀時候的自己是最充滿憧憬的; 是最容易滿足的; 是最好奇的; 是最敏感的; 是最青澀的, 不過, 卻也是最全心全意的

總幻想著未來會和對方永遠在一起., 努力地討好他, 全心全意的愛著他

因會愛..才會介意。有誰不希望自己是獨一無二的? 有誰不希望自己在別人的回憶中是獨一無二的?

只要此時此刻自己在他心目中是唯一的, 那便行了; 我便滿足了
 

發表時間:2009-02-20 07:56 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]