| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 3 日 星期五
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
發表時間:2009-04-03 06:08 PM
|
2009 年 4 月 2 日 星期四
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
發表時間:2009-04-02 06:15 PM
|
2009 年 3 月 29 日 星期日
|
*☻Our's 432days |
琴日發燒病到個人暈暈下@@成日攤係張床到
仲貼左小兒退熱貼xd 食飯都冇畏口 要食粥T^T
依家把聲變到好難聽牙-口-琴日電腦都冇心機玩
都唔知咩事哩排成日俾雨淋濕D書>_<成本書乾左之後脹大左成倍
兩日都冇出過街 我要好好休息^V^
為左你我要努力撐下去 因為你的出現令我的生存變得更有意義
今日要飲D好苦既苦茶 不過為左你我要快D好番 即使幾苦都要飲
我唔想再請假 /_\唔想見唔到你
屋企人既體諒同關懷令我感到窩心
我有著你 任何地方都有力氣
你令我任何事都撐得起
歡喜與悲 全部刻骨銘記
挽著我也是你手臂
感激因你 未來日子依靠著你
你就似養份與空氣
來日記起 再說到下世紀
也依然記得起 多得你
能全部記起 過去每一刻的優美
沿路就和你 看清楚以後細味
年和月計起以往 每一分一秒全寫進日記
全賴你 與我創造浪漫世紀
|
|
|
2009 年 3 月 27 日 星期五
|
*☻Our's 430days |
今日辛苦左成日
好似過得好慢咁>_<
我生病了@@依家仲未好番
今日既測驗我真係冇力去做-口-辛苦到唔想做
miss ko冇番 mr lam代堂 佢唔俾我訓-口-仲要話我扮睇書其實係到訓教
個時我岩岩食左藥 唔訓好辛苦/_\搞到又嚴重左
食左3粒藥 thx提供藥既人=]
都好過冇得食 雖然冇咩點好過t^t
maths小測不太滿意 俾我想像中差3分><
捱左好耐終於可以放學喇^_^
今日有落雨牙 開心xd呵呵(好易滿足kaka)
不過唔知點解想琴日落雨多過今日@@
不過落雨都好有得同佢走*v*
去休息下先*3*
|
|
|
2009 年 3 月 26 日 星期四
|
*☻Our's 429days |
強顏歡笑我真的做不到/_\
我很喜歡下雨天
今天一直也很想落雨
可惜一點雨也沒有-口-
下雨天了怎麼辦 我好想你
不敢打給你 我找不到原因
為什麼失眠的聲音 變得好熟悉
沈默的場景 做你的代替 陪我等雨停
期待讓人越來越沉溺(疲憊)
誰和我一樣 等不到他的誰
愛上你我總在學會 寂寞的滋味
一個人撐傘 一個人擦淚 一個人好累
怎樣的雨 怎樣的夜 怎樣的我 能讓你更想念
雨要多大 天要多黑 才能夠有你的體貼
其實 沒有我你分不出哪些差別 結局還能多明顯
別說你會難過 別說你想改變 被愛的人不用道歉 |
|
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 86 | »
|