| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 23 日 星期四
|
*☻Our's 455days |
終於考完試喇..
雖然有好努力但唔知點解硬係差D
考試個時失左準-口-明明自己係背得好熟 但考個時就緊張到唔記得@@
同埋背左好多野有小小LO亂左 唔識分番出黎
不過總算考完 都有努力過牙 晚晚都溫到好夜先訓
琴日超累 仲要去補習/_\
下星期開始仲要連補3個星期都係補到7點0口0
我會加油 為左我既將來而努力 為左
前幾日佢教我數學 教完我係識左好多
但考試就出好小@@激死我
遲D有得放3日假 正 開始計劃考完試大計
哩排愛上左睇天子尋龍*v*雖然做過但我都好鐘意睇
遲d小學BBQ 不過唔知個日去唔去到
呵我有諗過帶埋 去kaka:]見下我d朋友xd
|
|
|
2009 年 4 月 12 日 星期日
|
*☻Our's 444days |
琴晚發左個夢 以為今日已經係12點幾 (個夢好真實)
因為今日約左 1點去踩單車
之後用自己既意志力彈左起身
點知一睇原來係9點幾-口-
跟住仲俾人叫左過對面飲茶 今次走唔甩喇炸訓失敗左@_@
唯有好乖咁陪佢地去飲茶:>
1點幾去左新北江租單車 兩ga都係黃色 一ga大一ga細:]似足情侶單車kaka
踩到唔知邊到見到我最驚既野>_<好恐怖牙
之後即刻調頭走*v*
呵呵一路踩一路傾計*3*我響往既野終於實現左一樣喇
踩完單車去左食野`
行番屋企見到好多我地學校既人-o-
今日好開心牙 睇人變魔術 呃細路^_^
跟住就回家了=]
|
|
|
2009 年 4 月 11 日 星期六
|
*☻Our's 443days |
今日真係超黑仔
本身約左 睇戲
我地食完野就係附近行左陣
去左冒險樂園玩 玩左氣墊球 玩得好開心
點知諗住買飛個時我發覺唔見左張八達通/_\
之後我同佢兵分兩路@@佢幫我去搵
點知都係搵唔番 可能係我放係褲袋個時放得唔好整跌左>_<
之後佢上番黎我又落左去1:45睇神槍手
出戲好好睇*v*總算有番d心情
申請個張都要等到番學-口-點解會咁ga
到時仲要補習 冇左張野好煩
|
|
|
2009 年 4 月 9 日 星期四
|
*☻Our's 441days |
琴日好早就醒左 靠自己既意志力先起到身-口-爽爽真係懶
跟住打左俾 陪佢食早餐^_^
之後送佢番學 成個人都唔係好清醒 因為仲未訓醒>_<
送完佢之後自己番屋企
番到屋企睇家有喜事2009 超好笑
下就出去拿眼鏡 個眼鏡都好幾睇*v*
跟住一路答輕鐵一路同小明傾計:>
之後去補習o口o
好眼訓繼續訓先-v- |
|
|
2009 年 4 月 4 日 星期六
|
*☻Our's 436days |
今日約了 去陪我配眼鏡
簡了副紫色的 簡左好耐牙@@
行左幾轉先決定到 因為我三心兩意O_O渣唔定主意
仲去埋書局買Pastpaper 點知俾人賣晒>_<
仲見到佢個fd tim 真係有緣喇<:
副眼鏡下星期3先有得拿 同我之前個副差唔多$
驗眼個時我覺得個d鏡片都差唔多 都好清
但個個人就話我左眼深過右眼 我覺得冇咩可能
係深應該兩隻都深 之後個個人仲要叫我落地試下行下-口-
好搞笑 個個人見我帶左副模擬眼鏡唔敢望前面
就同我講話洗唔洗趕 走 因為個時佢係前面
我話唔洗喇 跟住我唯有避開咁望 因為我驚佢笑我*3*
之後佢仲話有隻法國鏡片係新出 一d塵都唔會有 吹到有咁大得咁大:]
之後我話唔洗喇我要普通個d得
佢即時冇聲出哈^^
我知道時間唔會停留 所以我會好好珍惜*v*
過多幾年我就唔係兒童喇@@雖然有d唔捨得 不過都好開心自己終於長大-v-
祝大家兒童節快樂   
希望大家會珍惜仲係兒童既日子xd
|
|
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 86 | »
|