natalie815
暱稱: `爽爽=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情好複雜
*☻Our's 873days
*☻Our's 871days
*☻Our's 868days
*☻Our's 866days
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

2009 年 3 月 21 日  星期六

*☻Our's 424days

曾有想過放棄..因為我曾經很辛苦

但不要因為一時之氣而說出讓自己後悔的說話

因為話說出了便收不回

到這一刻我明白

只要捱過現在便會有美滿幸福的生活

我真期待真的有這天*v*對未來我總是充滿憧憬

很想快點長大 我很期待我長大後既生活:]

男生們的眼淚的確很珍貴,一年也見不到十五天有流淚的

也許因為這樣才會感受到男生的淚跟女生不同。女生的眼淚也許會使人由憐生愛或是楚楚可憐

但男生的淚只要看過一次便會很深刻,那種心酸、無助、心痛的感覺,會不其然的在你眼前浮現

有很多不同的感覺,令你很想安慰他,但卻會無從入手。

在傳統的思想下 , 男生要照顧家人迫使自己變得硬朗 , 堅強!

就算是內弱的那一刻 也要躲起來不讓別人知道他哭

 

我不要我喜歡的男生也是這樣-v-因為我會很心痛的

我不要他為了我那麼辛苦 我寧願辛苦既係我@@

我不要他為了照顧家人而很辛苦很辛苦 我會和他共同努力 一起分擔甜與苦^_^

林依晨-非你莫屬

懂得讓我微笑的人 再沒有誰比你有天份
輕易闖進我的心門 明天的美夢你完成

愛我 非你莫屬
我只願 守護 由你給我的幸福
愛我 非你莫屬
也許會 笑著哭 但那人是你所以 不怕苦

懂得讓我流淚的人 給的感動一定是最深
在我心中留下傷痕 你同時點亮了星辰

看 那麼多相遇
偏偏只和你 天造地設般產生奇跡
哦 我心的縫隙

我想除了你 任誰也無法填補這空虛

 

 

發表時間:2009-03-21 08:36 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 21 日  星期六

*☻Our's 424days

好累牙@@

琴日本身埋佢放學 因為3日都冇同過佢走

點知放學個時佢過黎同我講唔洗等佢

之後我就係到做數

做完之後同小LAM佢地走

之後小LAM去番工我同勞勞走

送完勞勞我自己就番屋企喇:]

番到屋企個時心情真係好差-口-

玩左陣電腦睇大冬瓜@@出野好低B

成12點幾先訓/_\

哩排都唔唔知做咩野 心情好鬼死差

超易唔開心>_<脾氣暴燥

唉我都唔想咁 但我又控制唔到

 

 

 

發表時間:2009-03-21 01:13 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 15 日  星期日

*☻Our's 418days

你說的話令我哭了/_\

不想以後再發生這樣的事

我真的很害怕

昨晚我真的崩潰了-口-

令我整晚都不能入睡@@

我應成你我以後不會再這樣

聽的歌也很悲傷T^T哭成淚人

今天好了點:]我會每天也很快樂^_^

心情也回復了*v*不過即使DEL了你那句說話

但那句說話還不停在我腦海中浮現><

經過昨天我發覺自己真的變了

曾經有人同我講我變了但我還不相信

我還俾藉口自己對自己說這些都不是真的

我不但不肯接受還怪責她-3-

現在我終於明白原來一切也是真

我真的變衰了/_\變得任性了變得情緒差了

我一定會改我的不好!!我真的很決心去改

我不想身邊的人會一個個地離我而去

我不想我最害怕的事情發生>_<

我不能改變唯有補救=]

愛情:
不要因小小的爭執而影響感情

發表時間:2009-03-15 10:33 AM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 13 日  星期五

*☻Our's 416days

調左位同牙公坐;]依家好多野食牙^_^

有時見到我既開心其實唔係真係開心

好多時都係唔想佢地唔開心之餘我又唔開心

所以我會做哄佢地開心個個@@

我唔滿足依家既一切T^T

有好多野我都唔想係咁/_\好多野我都唔中2

我冇能力去改變@@

對於依家..*我好想去努力`但我個心態仲係好唔知點咁

好懶散 我想改變但真係好難

我好想快D長大*v*我真係要勸力D 為左達成我既夢想=]

有時我真係好羨慕其他人 因為我冇佢地咁好 -口-

依家我會盡量會令自己開心d

聽日3月14日牙 白色情人節^V^同佢去街街

我希望日日都可以好開心 冇煩惱

 

 

 

 

 

 

發表時間:2009-03-13 05:48 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 8 日  星期日

*☻Our's 411days

今日同出左去`行左陣元朗

之後2點去睇陰容院在`第一次係戲院睇鬼片 超恐怖-口-

琴日仲要係屋企睇有隻彊屍暗戀你 今日又係睇鬼片

我諗住一間都搵出鬼片黎睇 諗住一次過驚晒佢(講下姐)

出戲D聲超得人驚不過D細路好勁唔識驚仲要係到笑@@

真係好得人驚牙!!最尾個下先驚*o*

不過好彩第一次係戲阮睇鬼片係同佢睇 第一次同男仔睇戲都係同佢去睇^_^WAKAKA

今日仲發現左同佢既共通點XDD

快樂加恐怖既一天有小小美中不足牙 呵呵

依家得我一個人 好驚牙-V-暑期工一定唔會係戲院做

唔想係咁重複睇個D戲-3-我會記住你想要個樣野*v*

愛情:
一些小情小趣,都能令你和他感到甜蜜和幸福

發表時間:2009-03-08 07:13 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]