|
|
2010 年 9 月 26 日 星期日
| 2010-09-26 | 分類: 未分類 |
呢排真係心情大上大落
一時就係咁笑
另一時又係到扮煩惱... 又唔知自己煩乜又要苦惱
我都唔知做乜!
又話想溫書... 其實我又唔識點溫"
見到人地話溫書... 又覺得好煩惱點解我會唔知點溫
最後, 都係算啦~~~
一日呢, 就係咁無無聊聊玩下Facebook禁多兩禁就過左! 唉... ... ...
| | 發表時間:2010-09-26 10:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 9 月 25 日 星期六
| 2010-09-25 | 分類: 未分類 | ~~~~~~~~~~~~ 呢週週記 ~~~~~~~~~~~~
話說星期五我靜係唔小心訓左Bio堂30mins...""
好過之前咁啦... (雖然都係衰架啦)
不過重要既係, 訓左之後, 你聽唔到既內容, 同學係唔會咁好死一五一十話返比你知.
所以做人最好係靠自己, 只有自己先係最可信最靠得住!!
Miss你洗唔洗咁呀 ....
我都知我上堂成日唔小心地訓著左...
但係而家我都嘗試緊唔「釣魚」啦!!!
星期三... 作文個陣
大約內容:
Me : 呢句係係咪咁寫?
Miss : (溫柔地串我) 你終於識醒拿? 我見你堂堂訓Wo.
Me : (苦笑) 係呀..."
| | 發表時間:2010-09-25 08:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 9 月 19 日 星期日
| 2010-09-19 | 分類: 未分類 | 每一次睇番以前既日記,
會發覺,
點解我以前咁低能?
點解我會打呢D奇奇呢呢白白痴痴戇戇居居既符號?
UM... 我諗因為我成熟左囉!
的確既,,, 我係長大左少少咁多多啦..."
唉, 論成熟,
邊夠我班同學咁成熟..."
個個都咁專心勤力讀書。
我雖知讀書是重要任務,
但係身心手腳唔聽大腦指令呢...。
| | 發表時間:2010-09-19 02:14 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 9 月 15 日 星期三
| 2010-09-15 | 分類: 未分類 | 而家無咩可能再長篇大論,
打機已經得番2個鐘都唔夠..."
聽日又有中文& Bio Test..."
Sigh*
我玩樂既時間呀!!!
| | 發表時間:2010-09-15 08:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 9 月 14 日 星期二
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 22 | »
|