☆﹏★|||
隨心寫``
nckychan
暱稱: Nak
國家: 香港
最新文章
2013-12-16
2011-11-06
2011-10-29
2011-10-17
2011-10-07
文章分類
全部 (109)
網站連結
洛芙中文網
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 2011 年 4 月 14 日  星期四 晴天

2011-04-14 分類: 未分類

有事鍾無艷,無事夏迎春。


發表時間:2011-04-14 12:06 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


 2011 年 2 月 8 日  星期二 晴天

EnglishProject - 訪問外國人記 分類: 未分類

外國人的確很好,

我們今天三人一組在做英文的專題研集
( 有兩組, 三個人為一組, 另一組的英文都好像較我們好:~( ),

講到底都是去跟外國人交談然後拍個照作為證明。

早上, 我們駐守了星光大道一小時,
~~~ 結果非常好! 沒有給人拒絕啦!!!
超級開心的, 還遇見講足球賽事的KEYMAN (真名忘了)。
外國人也是非常熱情, 問了4位, 第4位最為熱情很主動的跟我們一齊拍照。

午膳後, 我們見今天狀態大勇, 打算再去海港城外面坐小輪的那處再做調查。
喔, 結果呢, 問了4個只有1個肯回答, 肯回答的那個卻不肯跟我們拍照= =...
然後才知道, 原黎因為下面有人以幫遊客拍照謀生,
外國人都以為我們是那些,
個個都說 : No, Thankyou.
唉... 就是一開頭說了自己是學生都沒用。

不過, 做調查的是預了吃"檸檬",
反正也不是第一次~~~
但跟外國人溝通的確是非常棒的事,
但英文都非常爛, 有待改進。

( 我覺得我就像朝三暮四成語中的猴子一樣,
因為早上明明真好好的, 下午卻是失敗收場。
但另一隊是早上失敗, 下午狀態大勇。 唉... 心情有點不爽就是 :~( )

:~) 但開心的事我問外國人東西的時候都不感害怕嘛
( 當然一開始還是滿怕的, 東尋西找看到一個樣子較Nice的才敢問, 呵呵 )
總算有收穫吧 :~)


發表時間:2011-02-08 05:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


 2010 年 12 月 28 日  星期二 晴天

2010-12-28 分類: 未分類

雖然我仲係讀緊書
又未試過見工之類的東東
但係我認為呢個Post入面
唔同Member既CM都有可取之處的...
或者幫助到我第時見工吧?!

HR的人,你們究竟是請人還是玩人?


發表時間:2010-12-28 12:09 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


 2010 年 12 月 20 日  星期一 晴天

2010-12-20 分類: 未分類

今日大約7:30p.m.返到屋企樓下,
仲反省緊點解呢排D測驗考得咁差,
仲有唔夠2個星期就考試, 個個都開盡全力, 考到A - B Grade既成績,
我... 仲停留左係C - D, 每次拎起份卷都好想撕爛佢。
唉... 貌似好大壓力好多煩惱!!

每晚行過個條小路, 見到好多貓仔成日都喵喵叫咁,
自己又唔知比到D咩野食佢,
每次都只可以望住佢地好失望, 我自己都有D心痛。

今晚行過,
貓仔們突然走向我迎來既一位中年女人,
我初頭都唔知有咩事, 貓仔又叫得咁大聲,
原黎係有野食既!!!
突然覺得煩惱盡消, 心裡很是窩心

雖然話D人咁樣餵貓仔,
等佢地無哂戒心之後捉佢地/ 佢地無哂求生能力
但係眼看前面咁感人既景象, 我第一眼就只有窩心既感覺
而且我相信貓既第六感/ 對事物既靈敏度應該都好強既?!
就以我個隻而言, 一見到藥之類既東西就走夾唔抖!


聽日!!! 11:00p.m. 集合行夜山!
後日!!! 10:50a.m. 集合踩單車!
希望從中都減到壓啦....!
我好需要靜下黎比自己抖下/做運動, 而唔係打機減壓...。


發表時間:2010-12-20 11:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


 2010 年 10 月 19 日  星期二 晴天

2010-10-19 分類: 未分類

To Myself : 不如成熟小小?!


發表時間:2010-10-19 06:42 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]