|
|
2010 年 2 月 14 日 星期日
2010 年 1 月 31 日 星期日
| 2010-01-31 | 分類: 未分類 | - -"...
話說今日呢個星期六真係無鬼聊...
做呢個我學校搞既「教職員同樂日」既急救員...`
可能我同我隊長都唔似係一D識救人既急救員啦-___-"...
D人當我地係詢問處囉...
「唔該.. 請問個水機係咪供應食水架?」
「我想問你地有冇多一支筆呀?」
「唔該有無一個膠袋可以比我?」
「唔好意思呀.. 岩岩支筆無墨.. 有無多一支?」
「請問邊到有水賣呢?」
!!! 終於比我地等到有個有關我地急救既野啦!!
A 小姐:「唔該有無一卷包紮腳既"崩"帶?」
我 :「有.. 等等... (比左卷野佢之後...佢不問自取拎左一卷新既, 唔要我地比佢個卷囉...)」
真係無聊到根本唔係返黎做急救...係黎做功課既-___-"
瘋瘋癲癲咁傾下計吹下水笑兩笑就幾個鐘... 真係早知唔返黎做服務`
| | 發表時間:2010-01-31 12:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 21 日 星期四
2010 年 1 月 15 日 星期五
| 去Camp~__~" | 分類: 未分類 | XD 上次又話隔一日打既.. 點知考緊試個陣又唔記得左打`(今次考試好差.. 唔好提了)
今次個童軍搞既CAMP真係救命!___!"
咁岩係2009年既12月31號去-__-"
原黎來到Camp係玩既... 好鬼多攤搵比我地玩..
又有踩單車啦.. 又係串珠仔啦... 又有個D吊住自己..由池既一邊飛到第2邊...
其他仲有好多攤位 但係唔介紹啦...小遊戲而已沒什麼好介紹
第1日...!
個日我都玩左4個Game到啦... 玩串珠仔都玩到無哂時間 -____-
到夜晚個陣玩倒數 ...雖然好鬼熱鬧..但係無聊到嘔呢...
聽埋D舊歌... 仲要我地坐係D濕地到... 超核突...~___~"
之後第2日...
.... 都係去左玩......
走左去排個""飛天吊索"" ( 印象中係叫咁既名-___-"是但啦 )
最後玩個個係我 ..姐係玩埋我就岩岩D工作人員就收工
-口-''' 我諗住我都唔會掂到水
點知條繩未到一半就停左... 有D人話係因為下面有D野卡住左我條繩
個工作人員就話係因為我自己無啦啦停左-___-"
但係都算啦..最重要既係... 我要用自己既力量去拉番自己去池既另一邊-___-""( 攞命 )
人地只係拉自己4分1既路程.. 我要拉4分3既路程...
到最後... 淨番4分1個陣我已經用盡哂全身既力... 無力拉到番去...-___-Help!!!
對波鞋已經全濕了.. ( 好彩仲有拖鞋同皮鞋 )
雖然池邊個到仲有個工作人員..但係因為太遠所以佢救我唔到....( -口-'' 我真係諗: 唔係今晚要係到過夜丫 )
XD 佢叫我用多少少力拉自己話去.. 我用埋個0.00001%既力... 佢終於伸出緩手救我啦
...到左之後.. 個工作人員好鬼惡叫我除番D野出黎... 我個陣已經全身無力訓左係地-口-....
我逼住著對皮鞋啦T__T 個配搭好鬼肉酸
第3日..`
由於個Camp有少少低能 唔同地域既童軍旅團分D咩咩部族咁 (我地個個叫"獨角獸族"-___-)
之後為左買D紀念章去左唔同部族買-口-
最後因為要考個"國際友誼"章 所以識左D印尼定巴基斯坦籍既人士
真係攞命.. 同佢地講英文都唔係好明我地講緊咩~__~"
我去左玩一個叫"先鋒工程"既Game
點知第一關因為我著緊皮鞋既關係... "sin"腳跌左落去Orz...
由於其他同伴都望住既關係我覺得好鬼魚 -___-"唉
跟住玩完呢個我就去返營個到訓教-___-"
個晚落好鬼大雨..本身有個營火會我地都無去到
XD 個晚咁岩考埋個"語言"章 A__A"
第4日我地就走嚕 -___-"..
總括黎講呢次都幾好玩既XD
同埋真係增加左我地童軍團彼此之間既感情~___~"
| | 發表時間:2010-01-15 07:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 4 日 星期一
| 2010-01-04 | 分類: 未分類 | -___-"
露營前...
一大堆功課
露營後...
仲有兩樣功課未做-___-"搞到1點半到 仲有書未溫..唉 ( 過兩日就考試都唔知點死 )
...好鬼累...
聽日先打返露營D野啦-0-"
| | 發表時間:2010-01-04 01:25 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 22 | »
|