|
|
2011 年 6 月 3 日 星期五
| 2011-06-03 | 分類: 未分類 | 詞填得有意思、好的歌, 真的很少...
大部份都只是曲好, 詞---不達意
填歌詞就像作文一樣,
要表達到深層意思,
最好是自己親身經歷過的感覺才去寫...
我覺得會更有意思
一首好曲, 填上一堆堆垃圾上去
歌手唱得再好又如何...
始終只是沒有意思的字詞
| | 發表時間:2011-06-03 08:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 5 月 28 日 星期六
2011 年 5 月 12 日 星期四
2011 年 5 月 3 日 星期二
| 2011-05-03 | 分類: 未分類 | 4月26號去桂林旅行個日,我出門口個陣明明都仲見到你。
圓仔, 雖然我都唔算係個好主人。
成日都唔小心嚇親你,有時都係故意既
都係想同你玩下姐,玩得耐,你都唔驚了。
第一日你入黎個陣,我好記得你成日周圍捐,差D搵你唔到添呀
之後又肯一齊訓,個陣你都不知幾咁乖∼∼∼
之後呢,就成日曳曳啦!
郁D唔開心就走左去,
又鐘意大小二便,真係麻鬼煩呀你!∼
唉∼其實我都好鐘意同你玩架∼
你又成日唔願郁,3歲就咁快老?
連你最鐘意玩既繩呀波呀玩左兩、三下就唔想玩要抖下咁。= =;;
以前不知幾勁啊!蟲呀、小飛飛呀、小強呀個D好快就捉到∼∼
而家都懶得去捉咁。
本身之前見你一隻貓孤玲玲咁,
諗住買隻老婆陪下你,你又咁聰明又令仔,生返D叻仔令仔貓比我地抱下嘛!
真係唔係好多貓識得HandHand架!又識得做咁多表情,成個人仔咁。
做錯事呢就反耳仔、即刻走∼∼
唔鐘意個陣又係反耳仔加埋個無奈樣甚至另轉面唔理人∼
講返起買個伴比你個到,本身就係女仔黎既...
之後就發現唔對路,點解佢後面有兩粒野既Omg∼
之後先知原來係男仔黎(連賣家都唔知)
算啦,咁你最後咪多個兄弟囉!
成日係屋企玩打交飛哂D毛出黎∼
而家呀圈成日都唔見你呀,我知佢好掛住你,成日都係咁叫我諗係叫你返黎啦!
人地叫到聲都就黎沙啦...
你唔係到佢會好悶架,就算而家買多左隻小貓陪佢,我知佢始終都係好掛住你!
點解你會咁傻跌左落樓...
唔睇呀爸Facebook我都唔覺...
原來每日一返黎我第一件事都係要摸下你先,
唉∼小貓,好掛住你呀!
我4月30號返黎香港,我第一時間擺低野諗住搵你抱下,
就係搵極都搵唔到,工人姐姐同我講:Find YeunYeun Ar? Die Jor La∼
我真係以為佢講笑,我又出去再搵多一次,
真係唔係到,我當時仲笑著又好疑惑咁問:Where is YeunYeun Ar?
姐姐又同我講:Die Jor La∼
我真係唔信,我問:係咪去左AuntHouse Ar? (我姐姐都聽得明少少中文)
呢次姐姐就靜係對住我好感嘆咁笑左笑...
直到爸打電話返黎,佢同我講:姐姐有無同你講呀圓呀?
我當時真係呆左...
我:Errrr 有呀。
爸:佢跌左落樓死左啦。
我:...... 嗯,我知。
圓貓貓,係寵物店個陣,我一簡就認定左係你= =;;
當時我都唔知點解咁肯定∼∼∼
你一黎就陪左我地3年啦,我希望你可以陪我地陪耐D架∼∼
不過無論如何,既然你都去左環遊世界啦!我都希望你可以去得開心D!
| | 發表時間:2011-05-03 09:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 22 | »
|