做人或者......

不必要得到最想......

 

我個小說blog: http://blog.qooza.hk/lazyneil

 

  


2007 年 6 月 6 日  星期三   雨天


身份~~

每個人都有佢自己既身份~~

而且起碼有幾個或者以上~~

咁我究竟係咩身份呢???

我應該用一個咩身份去接近你呢???

今日又無啦啦傻更更咁去亂咁諗野啦~~

我喺度諗:

"假如聽日就係世界末日~~

咁我喺淨低呢十幾二十個鐘裡面~~

我會做d咩呢???"

大家估唔估到我第一樣柅做既係咩呢???

就係去搵奀妹~~

因為得唔到佢既原諒~~

我都會死不暝目~~

究竟我地之間既係咩呢???

我對佢既係愛情~~

但係可能佢對我只不過係友情~~

我可以點做呀???






訪客留言 (返回 neil237 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 neil237 的日誌 ]




 Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!