做人或者......
不必要得到最想......
每個人都有佢自己既身份~~
而且起碼有幾個或者以上~~
咁我究竟係咩身份呢???
我應該用一個咩身份去接近你呢???
今日又無啦啦傻更更咁去亂咁諗野啦~~
我喺度諗:
"假如聽日就係世界末日~~
咁我喺淨低呢十幾二十個鐘裡面~~
我會做d咩呢???"
大家估唔估到我第一樣柅做既係咩呢???
就係去搵奀妹~~
因為得唔到佢既原諒~~
我都會死不暝目~~
究竟我地之間既係咩呢???
我對佢既係愛情~~
但係可能佢對我只不過係友情~~
我可以點做呀???
最新日誌
日誌分類
訪客留言
我的好友
我的連結
日誌搜尋