Merry Christmas~
今日係聖誕正日la!
因為今日係聖誕,所以ar媽放我出去玩,唔駛溫書!
今日去左踩車,由大"報"踩去大尾篤,好支力...
不過中間見到個士多X梨園(><"唔識打!),D士多X梨超新鮮、超紅、超甜lor!~正爆ar!好好食ar!>v<
不過今日踩到好支力,唔打咁多la~我肯日日打已經仁至義盡ga la