其實這幾天也沒有什麼可寫滴la
這幾天也只是在努力的溫習la
一向都冇點努力,宜家突然要努力,要得到好成績,真係好辛苦!
到最後十日,先開始溫個十幾科野,重要個腦成日言念住Kattun ge歌,好想聽ar!(宜家已經聽緊)
Real face真係好好ar~ Gold都唔錯~ ハルカナ約束也很好~ 僕らの街で好聽~ Signal有趣~...
真係好好ar!!!(自我陶醉ing...)
唔得唔得唔得!(清醒!)
我唔可以再言念ga la!!!
我一定要努力ga!
我一定要得到好成績!我一定要派個陣,老師叫我個名!
我相信好ge成績低可以得到其他人ge認同ga!!! >v<
加油!努力!
好la~我都係溫書先la~
886
===================================================
我想問邊到有得睇愛麗絲學園1-26集ar?
我真係好想睇ga!
求下你地幫下我la!
|