嘩!我今朝訓到成11:30先起身ar!!!>w<
好開心ar!放假la!!!訓番晒之前訓唔夠ge la!!!
今日雖然都要溫書做功課,個下午會去Sanrio Christmas fair,又可以買野lu!~我要買個Kuromi銀包!
不過最緊要都係溫書緊要D,下午再打la~(W仔:努力ar!!!)
===============================================
充滿希望咁去,結果...
買唔到野!
真係好失望,咁多都睇唔中。
岩岩又睇左條好搞笑ge片,係關於Kame滴
分享一下la~
|