Im Board
留言按此處
Im Chuck
黑白老土,粉紅更老土
Im Wearing Glasses
換下先

好!

死啦!冇溫書na!
吾知點算wow......

有冇人可以幫我牙!

(▧ ::`白痴的話°)2008-10-25 11:00 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


好慘

我吾記得交ERS......
畀Miss So kill死=<

多謝maggie的到訪=]

(▧ ::`老顏日誌°)2008-10-24 08:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


哈哈哈哈!我得左na!

http://bububee.oox.biz
呢個就系我ge制成品na!
哈哈哈哈!

仲有,我番去留言版發現左6.1:
http://discuz.free4web.biz/bububee/bbs
未整好......
有免費的好過冇,
本人想要6.1好耐了xd

(▧ ::`老顏日誌°)2008-10-18 04:27 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


我與狼`

今日有點無奈,
明明已經吾中意番學`
依家就更加吾中意=]
汗死了`

塗改液發現了錯字,
於是便塗塗塗他的錯處...
"艾牙~~我知錯na..吾好整我加拿大la~~好痕na..."

a君她吱吱喳喳說個不停,
有一天,
他說:我生平最討厭吱吱喳喳說個不停的人...

一碟咖哩雞說......

(閱讀全文)

(▧ ::`老顏日誌°)2008-10-06 11:00 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


星囡

吾我打我哇nanana///

就嚮4600前的一刻,我影底了這漂亮的東西 [ 哇底褲wow ] ,

我吾濟na t^t` 一定要多過你耶xd

........................................................................................

學星爺話齋~ 我從來未見過d咁高科技ge野ge!

勁呢!多謝comment +`

(未分類)2008-10-05 10:45 AM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]