Im Board
留言按此處
Im Chuck
黑白老土,粉紅更老土
Im Wearing Glasses
多左人加我

我都5知點解,
好驚~~
我又冇做過衰野,
做咩搞住晒-^-

(▧ ::`老顏日誌°)2009-05-20 06:49 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


今天很差勁=3=

BaBii.coms.la

提不起勁,好想死bu......
快上去玩丫`我好難過t^t
不想溫習...

你們要幫我!一定要哇~~

(▧ ::`老顏日誌°)2008-12-20 02:38 PM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


好像有點不好......

為什麼拉~我想不是風格的關系
許多人也弄的很美拉......
要成功 真的不容易=]

(▧ ::`白痴的話°)2008-12-17 08:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008-12-14

脆片小窩CrispyBu

Crispy-Bu.marlito.com

(未分類)2008-12-14 11:19 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


嬲囉XD

我吾系嬲班會,系嬲一個勁冇品的人,
i仔其他同學吾夠佢寸,佢就留響度當戰積,
我一寸到佢爆,佢就del哂我d野,
岩的,輸吾起的人就是這樣拉~
吃屎去吧你XD,我的真功夫還沒出來了呢!

只於班會,
吾好話我扮野拉,我真系覺得攰,
都吾知嗑咩~
2 a,加油吧=]

(▧ ::`老顏日誌°)2008-12-11 04:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]