|
|
| 嬲囉XD |
我吾系嬲班會,系嬲一個勁冇品的人,
i仔其他同學吾夠佢寸,佢就留響度當戰積,
我一寸到佢爆,佢就del哂我d野,
岩的,輸吾起的人就是這樣拉~
吃屎去吧你XD,我的真功夫還沒出來了呢! 只於班會,
吾好話我扮野拉,我真系覺得攰,
都吾知嗑咩~
2 a,加油吧=] |
| (▧ ::`老顏日誌°)2008-12-11 04:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 15 | »
|