|
|
| 好可惜na~ |
今日牙sir話有野睇 跟住讀佢print出黎張紙
全部都系xyz來的
0囉~ 後尾話系佢寫的 仲問系吾系我告發
雖然我吾中意佢
都吾會中傷佢的
佢平時都幾好笑容架 又冇結怨
佢對我有冇野就吾知bu~ 好可惜我睇吾到 佢del左nat^t
|
| (未分類)2008-12-10 06:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 食na你~ |
我吾開心na~
D老師吾識教就吾好黎教拉~
仲要影響我ge前途XD
果舊第一名都系嗲番黎架咋!
我呢d就叫'靠實力'! 依家成堆mk懶系勁,話要搞好茶會,
算吧拉~
一日到黑叫人搞,叫你寫紙畀主席又吾寫,
又冇諗到實際建議,嘈~
我又吾系班會,冇所謂拉=]
有野食咪算囉,就畀你班烏煙搞......
(閱讀全文)
|
| (未分類)2008-12-06 03:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 15 | »
|