Im Board
留言按此處
Im Chuck
黑白老土,粉紅更老土
Im Wearing Glasses
好可惜na~

今日牙sir話有野睇
跟住讀佢print出黎張紙
全部都系xyz來的
0囉~

後尾話系佢寫的 仲問系吾系我告發
雖然我吾中意佢
都吾會中傷佢的
佢平時都幾好笑容架 又冇結怨
佢對我有冇野就吾知bu~

好可惜我睇吾到 佢del左nat^t

(未分類)2008-12-10 06:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


我好亂

我愛榮耀,不愛付出=]

(▧ ::`白痴的話°)2008-12-07 12:31 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


食na你~

我吾開心na~
D老師吾識教就吾好黎教拉~
仲要影響我ge前途XD
果舊第一名都系嗲番黎架咋!
我呢d就叫'靠實力'!

依家成堆mk懶系勁,話要搞好茶會,
算吧拉~
一日到黑叫人搞,叫你寫紙畀主席又吾寫,
又冇諗到實際建議,嘈~
我又吾系班會,冇所謂拉=]
有野食咪算囉,就畀你班烏煙搞......

(閱讀全文)

(未分類)2008-12-06 03:02 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


CrispyBu

❤CrispyBu❤❤

 

(未分類)2008-12-02 06:09 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


每次就很多東西打又想不到了拉*3*

不知道呢~~我要關機了,晚安`t3t

(未分類)2008-11-24 09:59 PM  [ 訪客留言(24) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]