嘩~咁快十日後就要反學了-.-
呢大、聰十日要盡情hea到夠...玩到夠先* v *
到左反學日子就要開始努力溫書
9月份開始就讀高級文憑了
今次要比上次努力多一倍~~
哈哈!!要叫定媽媽買多啲雞精補補下先xD
糸暑假留在家中真係悶到七彩-.-
一年比一年悶....唉T^T
原本今年暑假同fd去反part time加嘛
點知要幫三嬸湊兩個堂細佬妹=0=
咁就錯過左反part time既機會><...唔開心:'(
下年無論點我一定要揾工做:)
今日係勵德的生日^3^生日快樂呀!!!
希望你日日都開開心心、你個囡囡快高長大=]
haha@@希望你有睇我qooza啦><
哈~我仲記得中一果時叫晒自己班同你慶祝生日^3^
買左買糕、每人一枝花、禮物等等
仲記唔記我送左咩禮物比你呢xD
第一年親手織頸巾送比你....你記得嘛????
果日生日見你笑得好開心>3< 我永遠不會忘記^^haha~~
祝你今天生日過得開開心心...god bless U=]
|