琴日開始,堂細佬要去慈雲山補習....
無得日日陪我去打羽毛球,有D唔慣:'(
呢排發生D事,係時間要用時間好好地控制自己...
呢排多得有FD陪住我,已經足夠了!
經一事 長一智,今次唔會再糸任何面前哭
我會堅強地面對。
呢排好想飲酒來麻醉,奈何自己個病無得飲!
只好做運動去發泄……
都已經咁大個人,大小事都要識處理,唔可以再依懶人。
呢點我真係要學下。
唉!!屋企人講一套 做一套,點叫人去相信你哋?
我真係真係好討厭你哋咁既性格!一忍再忍:@
可唔可以換個角度諗下我感受?!
由細到大,無論對與錯都鬧。
明明係你哋錯都可以話到自己有幾啱!
成日比希望人,到頭來比反絕望我。
唉....對住咁既企人已經失望極!無話可說了~
|