TO: miss Tam
話咁快又到9.11了....用今日既時間懷念你吧=]
今日係你既生忌!!糸第二個世界生活怎樣?真的有天堂嗎=P?
前幾日去左黎拜你.....拜你前諗唔到D咩送比你><
不過我知道你最想收既禮物係「見到我考好成績,生性」, 對嗎?
同你傾左唔係好耐....見反你真係好開心=)
今次拜你,我終於一次過講晒想同你講既野^V^無再吞吞吐吐=)
以後我會抽多D時間去拜你...同你傾計!!
仲記得糸F.5你生日果陣既時候,好想同你慶祝生日...
但果時見你大住個肚,個樣好累咁><
到最尾冇同你慶祝生日...[最後悔係呢樣野]
今年我升上高級文憑了~
我知道你實好開心=D
d野一年深過一年....我知道level去度邊度...
所以今年我會比其他人用功!!!!!
miss tam...糸12月份唔排除我要做手術>^<
我知道e家好多人好擔心我呢個病
你要保佑我手術成功...早d康復!!!
己經過左一年多D了....我仲未忘記得到!!
每逢睇反同你影既相、你寫比我D信、送比我既頸巾..圖書等等
那一刻,我的淚水己在眼內打轉....你知我多麼難過
其實有你呢位老師,兼且係我知己朋友,有今生,冇來世,心照不宣啦!
不過我冇後悔過,最後我要多謝你對我照顧..痛錫...教導
本應想等你生完BB反反學校果時想同你講我D心底話 [糸聯歡會你話等我講~]
不過都冇噤嘅機會,對唔住
Miss Tam,我們總有一天會相見的~~
|