仲有一星期就反學了>v<
好想知自己係咩班,有咩轉變到!!
唉~估唔到學校少部分課程因收生不足以致未能開辦><
好才我黎緊讀既課程冇因為生不足以致未能開辦啦!!
我真係唔想轉校l0r-,-
今日lunch約左ㄚ定出去吹水
行去冬菇亭等ㄚ定果陣,柏姜叫我@.@
都成一年無見到佢 [雖然大家係樓上樓下街坊,但好難見到佢xD]
坐糸冬菇亭一齊吹水,等ㄚ定黎!!
等到佢黎果陣見到訓導果渣出去食lunch...
梁強把口一様無變過,講D說話一様咁衰>.<
諗住行去慈中果陣開始落毛毛雨=0="唉~~~~~
去完慈中落荷李活....
真係好想入機舖痛痛快快打機發泄下!!!
糸荷李活睇完個魔法先走=]
ㄚ定要反義工果邊做野,我就去慈中拿反$300
haha....拿反個$300,終於有得食韓燒=p
反到屋企,開另一個fb睇......見到你打句說話
睇完真係忍唔住喊左>3<
知道你太緊我了,唔想我明明唔開心就扮開心咁.....
我應承你今晚咩都唔好諗,好好休息下!!
|