琴日係2005年last day∼∼
中午去左ar miu屋企打牌∼∼
3:30約左katy,sita係荃灣等∼∼
之後我3:20先出去=.=∼肯定遲到∼∼
極速搭mtr∼3:40到左荃灣∼
之後行去荃灣廣場∼∼等埋tomato先上去ar miu屋企∼
要行恐怖既樓梯=.=∼極速行上去∼∼
之後入到去∼joey無吠∼miu,to-fu,四,袁生打緊牌∼∼
過左一陣我,sita,katy,tomato打牌∼
to-fu,miu教katy,tomato打牌∼俾吃雞糊∼
打到大約5:30出去∼∼去青衣邨個體育館打羽毛球∼
去到楓樹窩體育館附近∼又經過何澤芸青衣邨小學∼
好懷念老師,同學∼唔知Miss Chan仲係唔係度教∼∼
跟住又行公園∼行左好耐先至到體育館∼∼
to-fu,四,袁生打緊波∼∼係咁雙打∼
袁生殺波勁∼miu初時打高波,方便殺佢地波XD∼四用左手打波既∼
to-fu,katy打波都唔錯∼sita鬥唔過我XD∼tomato打波太斯文∼
尚算打得太激烈∼∼
之後打到7:25我要走∼返去舖頭收檔∼佢地打到8:00就去倒數∼
收完回家溫書∼溫econ,中史∼
就過左最後一日∼Happy New Year∼
最後溫到2:45就訓覺∼
如果我能夠灑脫d就好lu∼唔駛咁麻煩∼∼
新一年目標:
1)希望唔再受傷∼年年都發生過一次∼
2)會考合格∼
3)所有中六課程跟得上∼
新年願望:
1)各位開開心心∼身體健康∼
2)Mandy會考成功∼
|