nghyan
暱稱: Westlife
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-15
2006-10-14
2006-10-13
2006-10-08
2006-09-26
文章分類
全部 (127)
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 20 日  星期日   晴天


Love~ 無奈 分類: 未分類

.. .愛!?



通常只得一個,他能使你全心奉獻,而且,他的地位是任何人都不能取替的!你的思想、行為、喜好等,都會受到他的影響,他的喜、怒、哀、樂也等於你的喜、怒、哀、樂。每一分每一刻你都想與他一起,日思夜想的主角都是他。失去了他,會傷心得肝腸寸斷,痛徹心脾,整個人就像只剩下一個軀殼。



喜歡

通常只得三數個,他們都能牽動你的情緒,不過卻不會對你造成太大的傷害。你會十分欣賞這個人,會留意他的一舉一動、在乎他對你的感覺、很多時候都會想起他、會想到他能否成為你的情人、若失去他,會感到幻得幻失、有隱隱作痛的感覺。



鐘意

通常好多個人,你會被他們某一部份吸引,可以發展成知己或是情人,你會欣賞他某方面的才華或優點,就如鐘意任何一樣物品,如洋娃娃、小飾物、衣服等一樣。你不會太常想起他,亦沒有一定想擁有他的念頭,但會是個你鐘意和他傾談的人。假如失去了他,會有點可惜的感覺。



好感

任何一個人都可以,這只是發展感情的首要因素,你對他不需要十分認識,他只是一個你不會討厭的人,可以成為朋友的人。沒事的時候可能不會想起他,亦不會想到將來和他發展成怎樣的事情,失去了也不會有甚麼特別的感覺。



2005 年 11 月 17 日  星期四   晴天


返學~ 愉快 分類: 未分類

琴日諗起...勁搞笑∼∼

本來有四堂空堂∼而家變左兩堂∼∼

有兩堂週會∼三級講座=.=∼

之後全班空堂∼落去圖書館溫書∼∼

不過我地都係度玩既∼∼

我同Mandy猜包剪搥∼輸左要畫face∼

之後又畫係手度∼俾Mandy畫到...-.-∼

跟住陳景係度玩香口膠∼拉咁長∼

仲拎出黎∼好似拆泥膠∼拆成幾件∼∼

扔落eddie果度∼XDD∼

又走過黎玩∼∼跟住佢除鞋∼∼

俾我地踢黎踢去∼∼XDD

之後將陳景隻鞋放落anson果度∼

陳景又將鞋印係eddie本筆記果度∼∼

有個鞋印係度∼XD∼

玩得好癲ar∼真係...

不過好似無咩點溫書咁∼∼

之後test∼得三題∼∼第2題完全唔識∼∼

其他應該對∼∼合格卦∼

之後放學練啦啦隊∼∼有d f.1真係...唔合作-.-∼

仲頂撞社長∼∼放學之後同Jennifer去練跑∼∼

去到果度∼∼有波睇∼∼

跑完之後睇波∼∼睇下半場一陣就走∼回家∼



2005 年 11 月 14 日  星期一   晴天


生日正日~ 愉快 分類: 未分類

琴日勁開心∼>V<∼

不過遲d先打∼好累∼



17歲生日~ 愉快 分類: 未分類

11月12號∼生日前一日?!

7:30起身∼∼興奮過度咁等時間><∼

10:40到左荃灣∼

同Jennifer去睇黑俠俊羅Z傳奇∼∼

去到戲院∼好細間∼∼第一次去咁細間既戲院睇戲∼∼

之後睇電影預告片∼觸目驚心∼Jennifer嚇到...∼XD

跟住開始睇∼個細路仔勁搞笑∼∼呢套戲總體黎講都算好睇∼∼

之後1:15睇完∼打俾Mandy∼跟住行去新之城影相∼∼

估唔到Jennifer會應承紮∼T_T好感動∼

不過影出黎係無紮既∼

之後約左Mandy係lk mtr等∼

遲左好耐∼∼><Sorry!∼我預料唔到ga∼

去到旺角∼∼行去新之城∼∼

Mandy差點去錯男廁XDD∼好彩無入去∼

之後行一陣∼∼影貼紙相∼∼一日影左兩次∼

同一個樣好cute∼一個大笑姑婆影相∼∼

好榮幸+開心ar>V<∼∼兩張都好鐘意∼∼會好好保存∼∼

之後周圍行∼行去女人街∼∼朗豪妨∼

Mandy mum黎左∼∼

THX佢請我吃一頓飯∼∼

之後去行下∼買野∼∼

Mandy遠處見到呢齣戲既海報有個Z字形∼

以為早上就係睇呢齣∼近睇原來係機動戰士Z高達∼∼XDDD

之後行到7點幾就搭車回家∼

搭巴士勁搞笑∼XDD∼

Mandy一定忍得好辛苦∼XDD∼

最後到左∼∼回家∼∼

11月13號∼我17歲生日∼Yeah!∼終於17 la∼

8:00起身=.=∼∼呢兩日咁早起身∼∼

之後10:35出去∼∼去旺角∼∼

見到sita,zoe,katy∼上去見到miu,may∼

milly,vivian仲係屋企∼=.=懶床∼tomato唔去∼

之後去Neway∼3:00先唱完∼有3,4個鐘頭唱∼∼

唱一陣佢地黎左∼∼

之後佢地點Happy Birthday呢首歌∼播左無幾耐∼個職員剛剛好carry cake∼∼

又有香檳飲∼∼不過佢地話係汽水酒∼

飲咁多drink∼又吃左兩件cakes∼好飽∼∼

唱完之後影相∼又去番兆萬影∼

一開始勁搞笑∼趕唔切影∼∼

之後我地係咁分開影∼∼影到6點幾∼

再行一陣∼呢兩日好似係the same day咁∼

7:30走∼∼8:00回家∼

之後一家人去打邊爐∼見到Carmen∼9:00打到11:30∼∼

飲左兩杯啤酒∼∼盛滿左∼∼

飲到臉都紅埋∼∼但無飲醉∼∼

之後回家∼2:00先訓∼

p.s.今年都係頭一遍連續兩日慶祝生日∼∼但呢兩日我覺得好開心>V<∼

12號雖然唔係我生日正日∼但我已當成係∼∼好似生日一樣咁開心∼

我永遠唔會忘記呢兩日∼∼

icq都收到不少祝福∼∼都好多謝你地!∼>V<∼∼

生日既祝福係希望大家開開心心∼∼學業進步∼早日搵到男朋友∼早日嫁出去∼XD∼

Mandy會考成功∼∼自己身體健康∼∼

呢兩日慶祝令我無時間做功課∼連書都未溫∼∼

但我覺得係值得ga∼∼

所有貼紙相我會珍而重之∼



2005 年 11 月 11 日  星期五   晴天


返學~ 鬱悶 分類: 未分類

琴日放學之後econ test∼

未寫已give up∼∼無溫過∼∼

放學去南昌bank玩下∼∼初時得幾個人黎返工∼∼

俾miss叫我做住先∼=.=

之後做番客戶∼

完左之後陪zoe買鞋∼∼去cd鋪∼∼

見到westlife碟∼$59∼

有Mandy,Obvious咁好聽d歌,再加埋12張posters,

都唔止$59la∼

=.=無言中...∼