nghyan
暱稱: Westlife
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-15
2006-10-14
2006-10-13
2006-10-08
2006-09-26
文章分類
全部 (127)
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 10 日  星期六   晴天


返學日子~ 滿足 分類: 未分類

琴日∼兩堂空堂∼∼係咁睇漫畫∼∼

咁就過左兩堂∼

跟住Touch本雜誌有Janice∼俾eddie睇∼

點知叫我去禮拜日Janice簽名會∼應承左∼∼

之後兩堂ue堂∼∼作文未作晒就交左∼∼

pe堂係度撞黎撞去XDDD∼

之後考擲球∼∼448∼16分∼都ok la∼

跟住中史堂∼∼訓一陣∼∼

經濟堂∼∼明d∼ar sir倒瀉左茶∼

用英文報紙掩飾罪行∼跟住拿拿聲走∼

-.-張桌都有茶葉渣滓係度∼∼

勁kai ar∼

之後放學∼同kai子,笨蛋蕉蕉行去kwai fongXD∼

買番果隻碟∼∼跟住行下∼∼

見到丁丁,anita,joey∼

行到大約六點就回家∼∼

勁累!∼



2005 年 12 月 8 日  星期四   晴天


畢業禮∼ 不安 分類: 未分類

琴日畢業禮∼∼

中午去左飲茶∼-.-早知唔去∼∼

之後返學校∼係禮堂坐一陣∼

返上去2樓∼起碼有半班人唔黎∼失望∼∼

Thx wing x2既生日禮物∼我好鐘意嫁∼

之後畢業典禮∼睇過中六重組之後既科目∼失望∼

完左之後拎畢業證書∼∼茶會∼∼

完左之後回家溫中史∼學業要緊∼∼

p.s.琴日雖然畢業∼∼但無咩感覺∼

因為我仍讀緊呢間學校∼∼我覺得好難得ga∼

好難得先升到中六∼當然要珍惜∼∼

不過都可能有∼但只係一時感觸∼∼令我諗起以前d野∼

也令我弄清楚自己既感覺∼∼

總結下呢五年既中學生涯∼∼

中五一定係我最唔想過既一年∼∼太多原因∼∼

中四梗係我最開心既一年∼∼

Everyday都係laughing day∼

過左去∼但記憶永存∼

今日∼本來要當值∼又唔可以遲到∼

我七點半先起身∼40分先出去∼

極速行去青衣城∼見到Mandy∼

同佢講∼我諗係佢心目中一定係經常遲到既可粉-.-∼

上次要佢等咁耐∼真係幾唔好意思∼

之後8:00到左學校∼好尷尬∼∼

之後上中化堂∼係其他課室上∼∼

流離”室”所-.-∼

兩堂中史堂唔駛上∼去libuary溫中史∼

數統堂∼下星期一一定要交功課@@”∼

oral堂∼八分鐘之後咪又係夠鐘落堂XDD∼

lunch time之後上econ堂∼

跟住統測∼出果兩題我都溫左一半-.-∼

choose左第1∼但ok la∼

惟求合格∼∼



2005 年 12 月 2 日  星期五   晴天


返學 驚訝 分類: 未分類

今日∼Miss lai又無返∼病左∼∼又多兩堂空堂∼∼

陸運會之後∼勁多人病左∼∼

連我而家都好容易疲倦∼∼琴日11:30已訓覺∼∼

平時都係1:00先訓∼∼

中史功課一d都無做∼∼諗住禮拜六,日做番晒去∼∼

之後中化堂∼anson出黎講∼∼佢勁手震∼∼

佢寫果度真估唔到咁高分∼∼

下次到eddie出黎講lu∼∼加油!∼kai子!∼

中史堂∼∼由於高sir琴日發火∼

個個都做晒功課∼∼當然唔會包括我∼∼

都係禮拜一先交∼∼

最後果兩堂個個都聽書∼無人敢訓∼∼

放學之後綺婷黎左係mtr∼∼

簽名∼之後同Jennifer行去葵芳∼∼

吃野∼睇電話∼∼回家∼∼

做中史3000字先∼∼

諗住通宵做∼∼結果只寫左1000字咁多-.-∼

因為...



2005 年 11 月 29 日  星期二   晴天


陸運會決賽日 愉快 分類: 未分類

今日係陸運會決賽日∼∼

首先跑100米∼都係第2∼∼

但左腳勁痛∼∼要拐住黎行∼∼但真係好痛∼頂唔住∼∼

入左醫療室∼∼搽腳∼∼

之後返去黃社度∼∼

之後跑200米∼∼跑果時隻腳痛緊∼∼

最後100米果度減慢速度∼∼俾劉美婷追黎∼∼

結果一齊衝線∼∼但都係我第2∼∼

諗番起前幾年都有參加200米∼每次都係第2-.-∼

今年都唔例外∼始終破不了二奶宿命∼

但3-6名都係綠社∼第1係紅社∼∼

之後跳遠∼不過試跳左三次都唔得∼∼預料左∼

本來要跑班際4X100∼但之後就要跑社際4X100∼

所以無跑班際∼Jessie驚我同Matthew回唔到氣∼

所以要我同佢留番力去幫黃社跑∼∼

其實應該體諒下Jessie既∼

佢係黃社社長∼當然要為黃社著想∼

之後社際4X100拎左第3∼以4X100原班人馬作戰∼

勁開心XD∼因為有個f.7and2個f.5同我並肩作戰∼∼

明年都唔知可唔可以繼續係cnc讀落去∼

所以以第3呢個銅牌作為佢地既畢業禮物∼∼

令我不致咁遺憾∼∼

中午我以為之後唔駛跑∼∼所以買飯吃∼∼

之後要跑地理學會4X100∼

之前俾Miss苗選左跑校長盃∼其實未跑時已好期待∼

因為可以同老師跑∼∼

跑完學會4X100之後立即要跑校長盃黃社4X100∼∼

我跑第1棒∼其他社第一棒有miss江,miss劉,仲有陳美冬∼∼

黃社choose左貞貞,何sir,歐權∼∼

結果第1∼個個都跑得咁快∼

今年都係頭一遍跑咁多接力∼仲有呢幾年黎我都係跑第1棒∼

學會4X100跑第4棒∼雖然輸左∼但我地個個都預左∼

3女1男∼無得鬥∼

之後啦啦隊比賽∼∼步操∼

最後綠社冠軍∼實至名歸∼∼

但今年我覺得自己既體能進步左∼起碼跑完100米唔會喘氣得咁勁∼∼

加上拎左1金2銀1銅∼∼今年真係好開心∼∼

回家之後∼無奈...∼

回家之後∼無奈...



2005 年 11 月 28 日  星期一   晴天


陸運會初賽日 無奈 分類: 未分類

今日係陸運會初賽日∼∼

7:40我先返到場地∼∼跟住步操∼∼

之後開始比賽∼∼

100米∼我第2名∼我都有留力既∼

輸左俾陸凱怡∼∼不過佢真係太勁∼^_^ "∼

就算唔留力都鬥唔過佢∼∼

主要對手都係佢同陳美冬∼

希望拎到獎牌∼∼

跟住200米∼第1組有一個f.5無跑∼∼

得我,Jennifer,Anita,羊咩咩跑∼∼

結果我第一名∼其實我好耍ga∼

決賽加油!∼

跟住4x400∼好抱歉∼係我錯∼

因為我犯規∼令到黃社由第3名變包尾∼怪我自己愚笨∼

跑完我真係好內疚∼好對唔住∼∼

雖然佢地無怪過我∼但我寧願佢地罵我∼我內心會好過d∼∼

thx佢地同埋安慰過我既人∼∼

不過之後好快無事∼∼更糟既事情我都經歷過∼∼

呢次對我黎講係家常便飯∼我已忘記晒∼

今次唔會影響我傾日決賽賽事∼

傾日跑100米,200米,4x100米∼同埋跳遠∼∼

班際4x100唔知會唔會跑∼∼

目標係...銀牌∼

而家雙腳都痛緊∼∼唯有靠意志力∼∼