琴日畢業禮∼∼
中午去左飲茶∼-.-早知唔去∼∼
之後返學校∼係禮堂坐一陣∼
返上去2樓∼起碼有半班人唔黎∼失望∼∼
Thx wing x2既生日禮物∼我好鐘意嫁∼
之後畢業典禮∼睇過中六重組之後既科目∼失望∼
完左之後拎畢業證書∼∼茶會∼∼
完左之後回家溫中史∼學業要緊∼∼
p.s.琴日雖然畢業∼∼但無咩感覺∼
因為我仍讀緊呢間學校∼∼我覺得好難得ga∼
好難得先升到中六∼當然要珍惜∼∼
不過都可能有∼但只係一時感觸∼∼令我諗起以前d野∼
也令我弄清楚自己既感覺∼∼
總結下呢五年既中學生涯∼∼
中五一定係我最唔想過既一年∼∼太多原因∼∼
中四梗係我最開心既一年∼∼
Everyday都係laughing day∼
過左去∼但記憶永存∼
今日∼本來要當值∼又唔可以遲到∼
我七點半先起身∼40分先出去∼
極速行去青衣城∼見到Mandy∼
同佢講∼我諗係佢心目中一定係經常遲到既可粉-.-∼
上次要佢等咁耐∼真係幾唔好意思∼
之後8:00到左學校∼好尷尬∼∼
之後上中化堂∼係其他課室上∼∼
流離”室”所-.-∼
兩堂中史堂唔駛上∼去libuary溫中史∼
數統堂∼下星期一一定要交功課@@”∼
oral堂∼八分鐘之後咪又係夠鐘落堂XDD∼
lunch time之後上econ堂∼
跟住統測∼出果兩題我都溫左一半-.-∼
choose左第1∼但ok la∼
惟求合格∼∼ |