今朝7:20先起身∼遲到=.=∼ Day6∼當值∼∼之後剛剛好到達∼ 之後上堂∼∼唔駛上兩堂中化∼∼去hall∼ 幾搞笑∼不過溫書,傾計較多∼∼ 上數統堂∼要趁住呢幾日做埋功課去∼ 諗諗下∼好似整個月都無交∼∼ 上econ堂∼同ar miu坐∼派卷∼∼8/15∼ Yeah!∼合格∼∼雖然唔係高分∼但合格已足夠∼∼ 之後lunch time∼跟住開會∼ 傾Camp d野∼好期待∼希望能夠玩到天光la∼∼ 跟住上中史∼ue堂∼∼ 放學∼回家∼∼無耐未試過咁早回家∼∼ 溫中史∼傾日test∼
琴日出去吃早餐∼∼之後同ar媽去青衣城買褲∼∼ 然後自己去葵芳買野∼∼諗住買中文統測要用果本書∼∼ 不過無九折∼∼未買∼∼之後見到Brian隻碟$19∼諗都唔諗就買∼ 返到青衣城∼∼=.=又見到westlife新碟∼$135連兩隻∼∼ 不過果隻d歌全部有晒∼只係封面唔同∼唔知買唔買好><∼∼ 買左驚俾人話徒錢∼∼ 之後回家∼∼訓一陣覺∼∼一陣醒番∼∼ 本來約人係icq online∼我ar哥搞到我無得on><∼ 唉...
今日黃社歌唱比賽∼∼ 我唱得細聲∼∼算吧∼∼ 志在參與∼∼中七都唔知參唔參加獨唱∼∼ Peggy生日快樂!∼
琴日係第一日做Perfect∼∼ 早d番學校∼∼ 之後放學開始紅社歌唱比賽∼∼ 高級組有人唱有隻雀仔跌落水 ∼ 不過唱呢首都要有好大勇氣既∼∼ 唱完俾人her∼Mandy唱特別嘉賓∼∼好聽∼∼ 跟住兩位社長都有唱∼∼ 跟住今日決賽公布∼∼Mandy入到決賽∼∼ 實至名歸∼∼最好拿埋冠軍番黎∼∼ 不過一諗起傾日... ∼ 到我la∼唉... 希望唔好出醜la∼∼ 今次可能要唱晒整首∼不過最後果度有人聲∼
琴日上ue堂∼∼發現咩功課都未做∼∼ 作文未做∼∼miss又唔追∼∼ 我同佢講我仲未交作文∼禮拜一先交∼∼ 佢反而話好ar∼仲問係唔係無時間做∼∼ 佢實在太好∼∼無罵我∼∼ 中史堂上test∼choose左史記∼∼ 但forget a lot∼i think fail∼ 放學之後Bank∼做野∼∼ 小敏話佢今日唔駛做∼∼但miu話佢要既∼∼ 搵Jennifer代佢∼∼ 做完之後同Kammy,Jennifer放學∼∼ 下星期一紅社歌唱比賽∼∼希望Mandy入到決賽la∼∼ 加油∼